Letöltöttem a nod 32 antivírust, és azt írja ki hogy nem sikerült beolvasni a tűzfal konfigurációját. Ezt csak szakszervíz tudja orvosolni, vagy én is be tudom állítani hogy jó legyen?
Figyelt kérdés
2010. jún. 11. 12:22
1/3 Jovanny válasza:
Egy nod32 miatt én nem fordulnék szakszervízhez, főleg, mert a tűzfal nem hardver. Milyen op rendszer, melyik nod?
2/3 anonim válasza:
Mármint Smart Security, mert abban van tűzfal.
Nekem is csinálta 1x, amikor módosítani akartam a tűzfal-beállításokat, de aztán amikor másodjára léptem be a tűzfalhoz, jó lett. Ez gépindítás után volt, win7 alatt. Sztem azért, mert csak kikapcsolva volt a windows saját tűzfala, de maga a szolgáltatás elindult. Aztán letiltottam a felügy. eszközök / Szolg-nál., és azóta nem csinálta még.
Nem tom, neked hogy írta ki. Rögtön magától, anélkül hogy beléptél volna a személyi tűzfal menübe?
3/3 anonim válasza:
ESET Smart Security 4.2-nél is az a legfontosabb, hogy álltsd be a tűzfalat Tanuló módra. Ha már megy, akkor lehet Interaktív (kérdezz-felelek), végül ha megvannak a beállítások, akkor lehet Automatikus szűrés. Töltsd le a tanulóanyagot innen:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!