Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » A gépemen van egy vírus...

A gépemen van egy vírus amitől nem tudom megnyitni a vírusirtót? SOS!

Figyelt kérdés

2016. júl. 14. 16:53
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
az sz@r ügy
2016. júl. 14. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Hát ezzel ki vagyok segítve b+
2016. júl. 14. 17:51
 3/11 anonim válasza:
Tegyél új windowsot ..
2016. júl. 14. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Hát igen drága tezsvírem, ezzel nem sok sz@rt érsz. Mint mi azzal, hogy leírtad, hogy a gépeden van egy vírus, amitől nem tudod megnyitni a vírusírtót aztán még egy ?-t is írtál. Aztán még odaírtad, hogy SOS. [link]
2016. júl. 14. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Talán egy "Mit tudok tenni?" Mit tanácsoltok?"-ot odaírhattál volna.
2016. júl. 14. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 coopper ***** válasza:

Szia.


Letöltesz egy CD/DVD/Pendrivéről működő virusírtót és megpróbálod azzal kiirtani, ezzek közül az egyik legjobb a Kapersky Ressurce Disk : [link]


Letöltöd, kiírod CD/DVD/Pendrivére (Ha a saját gépedben nem megy, akkor egy másik gépen), majd erről beindítva a gépet, frissíted a viruskereső adatbázist (neten keresztül), majd viruskeresést/Virusirtást végzel.


Sok sikert.

üdv.

2016. júl. 14. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Ezt futtasd le: [link]
2016. júl. 15. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 Lajos54 ***** válasza:
... És ha végképp nem akar egyik módszer sem működni, kikapod a HDD-t, csatlakoztatod egy másik géhez, amin van normális víruskergető. Azzal átnézeted a HDD-det, garantáltan legyalul róla minden gazemberséget.
2016. júl. 15. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Nekem volt már olyan, hogy letöröltem a vírust, de még mindig akadtak problémák a géppel. Ezt csak egy teljes újratelepítés oldotta meg!
2016. júl. 15. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Az a legrosszabb. ha a rejtetten, hónapokig ott lapul a védelem karanténjába zárva valami. Amikor ezt lecseréltem az új licensz miatt, akkor derült ki, hogy mi is volt ez. Alig voltak tünetei (védelem ikonja nem jelent meg automatikusan a Tálcán, nem ment a wifi,a végén a Windows frissités sem akart működni). Az új védelem az új licenszkóddal tökéletesen működik.
2016. júl. 15. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!