Kezdőoldal » Sport, mozgás » Versenyek, olimpiák » F1 - előzés Monacoban?

F1 - előzés Monacoban?

Figyelt kérdés
Már a verseny elején - Leclerc akcióinál - elmondták, hogy ezen a pályán csak akkor lehet előzni, ha a másik is partner ehhez. Tehát be lehet próbálkozni egy kamikaze akcióval, de még így is az kell hozzá, hogy a másik nyitva hagyja a lehetőséget, és aztán vagy elengedi, vagy ütköznek. Akkor miért kellett Wéberéknek 55 körön keresztül végig üvöltözniük, hogy Verstappennek hogyan kellene megelőznie (egy Honda motorral) a Mercedest? ...és még 5 mp-el el is húznia, na persze. Nóóóórmáááális??? Egyértelmű volt, hogy Hamilton nem fogja hagyni az előzést, tehát izgulni max. azon kellett, hogy lesz-e ütközés vagy sem. Ezt sasszemű riportereink a 78. kör közepén látták be.

2019. máj. 27. 08:36
 1/10 Koplárovics Béci ***** válasza:
Az igazi kérdés az volt, hogy elkopik-e annyira Hamilton gumija, hogy sokkal hosszabb féktávot kelljen vennie és alacsonyabb sebességekkel kelljen áthajtania a kanyarokon. Ez nem jött be, annyira azért nem voltak rosszak azok a gumik. Hasonló "hisztit" már sokszor hallottunk Hamiltontól, szerintem ez csak az ellenfelek megtévesztése volt :)
2019. máj. 27. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

#1: Ez igaz, de ezen a pályán hiába nagyobb a hátul levő kanyarsebessége, hiába tud előbb kigyorsítani, előzni akkor sem tud. Az egyenesek rövidek és keskenyek. Elég, ha az első középen tartja az autót. Ráadásul ha még a motorerő is megvan...


Az ellenfél megtévesztése szerintem az lett volna, hogy: "a gumikkal minden oké, simán kibírják a végéig". Ezzel elvehette volna Verstappen kedvét a próbálkozásoktól. Talán.

Ez a hiszti, amit művel több szempontból is káros szerintem. A csapatot is frusztrálja, saját magát is, az ellenfelet meg magára húzza ezzel.

2019. máj. 27. 09:15
 3/10 anonim ***** válasza:
45%
Mert kretének. Tényleg úgy óbégattak mintha a győzelemről lett volna szó közben meg arra Verstappennek az utolsó körökben esélye sem volt mert ha meg is előzi Hamit nem tudott volna 5 mp előnyt kiautózni. De hát ez nem újdonság hogy gőzük sincs arról ami a pályán zajlik.
2019. máj. 27. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Erről van szó pontosan! De nem is lett volna gond, ha csak néhányszor megemlítik ezt a lehetőséget, de 55 körön keresztül ezt hallgatni iszonyú fárasztó volt.
2019. máj. 27. 12:01
 5/10 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%

Szerintem azt is fárasztó és unalmas lett volna hallgatni, hogy úgysincs esélye megelőzni. Mert anélkül, hogy nem kopik rommá hamilton gumija, tényleg lehetetlen még erőből is előzni Monacoban. Leclercnek is csak egyszer jött össze, egy hiba miatt, másodszorra meg is lett a kocc meg a kiesés. Pedig ott még volt is különbség az autók között.

Verstappen várt a hibára, és/vagy az elkopó gumikra. Hamilton meg pont nem az, aki nagyon hibázni szokott, és a Merci még jól is bánt a gumikkal. A Honda meg tényleg nagyon nagy hátrányban volt kigyorsításon, az alagútban mindig nagyon el tudott húzni a Merci.

Én mondjuk nem mondanám olyan izgalmasnak ezt a versenyt, mint Wéberék.

2019. máj. 27. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim válasza:
Azért Hamiltonon volt nyomás rendesen, ha csak az egyszerű dolgokra gondolunk, akkor a gumik állapota, ami a végén azért tényleg nem volt szép állapotban, akkor mögötte ott egy red bull, amiknek köztudott, hogy az egyik legjobb kanyarodási képessége van, főleg a monacóba hozott trükkös felfüggesztéssel, és még ami izgalmasabbá tette, amit sokan elfelejtenek, az a hibázás lehetősége, ami Hamiltonnál nagyobb volt a kopott gumik miatt, hiába lágyabb, hamarabb kopik, és a szemcsésedés mértéke is nagyobb volt a mercedesnél. A másik, hogy Verstappen az alagút előtti kanyar kijáratán veszített sok időt (ezt láttuk is) és az egyik oka ez volt, amiért nemtudott előzni. Röviden: mindig ott volt az előzés lehetősége. És mégvalami, mielőtt le "kreténeztek" 2 embert... akikből az egyik mégiscsak egy Michelisz Norbert, aki jelenleg is WTCR világbajnokságon vesz részt, a másik egy Wéber Gábor, aki Seat Leon európabajnok és vezetett a WTCC-ben is. Lehet, hogy van közük az autóversenyzéshez.
2019. máj. 27. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
A WTCR nem világbajnokság, csak világkupa.
2019. máj. 28. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Hamiltonnak annyi volt a dolga, hogy ne menjen a falnak, és ne kapjon defektet, az egyenesekben padlógáz, és nincs az az F1-es isten, aki ilyen körülmények között ezen a pályán szabályosan megelőzze.
2019. máj. 28. 08:21
 9/10 anonim ***** válasza:
Hamilton nagyon lassan ment. A futam elején sok benzinnel 1.16okat ment. Kerékcsere után 1.18akat ment legjobb esetben 1.17eket. Szabadedzéshez köreihez képest képest 2-4 másodperccel volt lassabb.
2019. máj. 28. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Az igazi veszély viszont az, hogy ezek a pirellik elvileg egyenletesen lassulnak. De ahogy kopik, vékonyodik a futófelület, nem tartja meg a hőt, ha még ehhez jön a már mély szemcsésedés, akkor előbb utóbb a gumi hirtelen olyan tapadású lesz, mint egy esős gumi, ami pedig annyiban jobb mint egy defekt, hogy a leszakadó gumi nem rongál.
2019. máj. 28. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!