Kezdőoldal » Sport, mozgás » Versenyek, olimpiák » Mit szóltok a jövő évi IndyCar...

Mit szóltok a jövő évi IndyCarhoz?

Figyelt kérdés

[link]


Nem olyan rossz főleg ha azt nézzük hogy az F1-ben meg száguldó strandpapucsokkal fognak menni jövőre.



2017. aug. 1. 10:29
 1/10 anonim ***** válasza:
50%

Az eleje szerény, de az orrkúpot leszámítva vad! Az f1gyel nem érdemes összevetni, mert egy utcai pályán a strandpapucs lekörözné. Az ovál pályán meg azért nem, mert ott egy indy autó 550 lóerós, egy f1 1000+. Az f1 több sebességes--> jobban húzható a váltó--> nagyobb sebesség.


Igazából egy indy-t a forma2 vel kellene összehasonlítani. Gondolom, h követik az f1et és majd gyerekpapucs lesz belőlük. Amúgy inkább egy tangabugyira hasonlít az a fejvédő

2017. aug. 2. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Egy F1 autó két kör után szétesne oválon meg hiába a kamu 1000 lóerő oválon a hibrid rendszerekkel kitörölhetik akkor meg az is csak 600 azzal meg a 310-et nem pörgetik ki. Egy indy verda meg 550 lóerővel is tud 390-es top speedet.
2017. aug. 3. 23:24
 3/10 anonim ***** válasza:

Az lehet, hogy szétesne a háromnegyedénél, ezek az autók prototípusok, nem lehet tesztelni őket, nincs olyan futam ahol ugyanaz a csapat ugyan olyan autót visz, tehát amennyi futam, annyi különböző autó. A hibrid rendszer csak 160le, a mercedes pedig jóval 1000le fölött van, igaz, h nem szabályos, mert olajat is égetnek. Egy f1 autó úgy éri el utcai pályán akár a 380at (baku 2016) hogy kanyarra van állítva. Ez azért van, mert 1000 lóerővel 1.8mp alatt 100on van (indy 3.3mp) 200on 4.1mp, és 300on 11mp. Tehát nem kell nekik sok idő. És ez az 1000le 8fokozaton van, amit tilos állítani. Tehát a leglassabb monacoba ugyan azzal a váltóval vannak, mint baku. A 2017 kanyar g erők eddig 6.5G-s A fék pedig 6.3G. Az indynél közelébe sincsenek. Egyszerüen, melyik a gyorsabb: egy porsche a parkolóba, vagy opel az autópályán.

A forma2 pont az indy súlycsoportja. 3g fölött van kb az is, a sebesség kanyargós pályán majdnem ugyan az, a gyorsulásba kicsit jobb a f2, de amugy ugyan az

2017. aug. 4. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

#3

Egy mai F1 autó sehogy nincs 1000 lóerős. Ez marketing bullshit. A 12 körre legyártott V10-esek korlátlan fogyasztással fordulatszámmal mindennel sem voltak 1000 lóerősek. Hiába égetnek olajat attól még ezek maximum 600 lóerősek, a Honda meg inkább 500 körül jár. A gyorsulási adatok szépek meg jók csak irreleváns oválpályán mert nem állóhelyzetből indulnak meg nem egy körig tart a verseny. Idén Bakuban 330 volt a top az hogy pár éve mi volt hogy volt irreleváns az IndyCarban is voltak 420 feletti végsebességek tizen éve. Az meg megint más kérdés hogy a bakui egyenes kb kétszer olyan hosszú mint akármelyik egyenes oválon. Bottas ideje meg csak marketing fogás volt az az autó egyáltalán nem kanyarra volt beállítva azért volt 20-30 km/h-val gyorsabb az egyenesben mint bárki más.

2017. aug. 5. 17:46
 5/10 anonim ***** válasza:

Annyira kamu az 1000 ló, h 2021re 1200 a terv... A sebesség idén valóban csökkent, Bakuban versenyen csak 360 volt, a sokkal nagyobb tapadás miatt. Ami miatt a nagy sebességkülönbség van, az a motor. A mclaren honda állítólag csak 930-940 lóerő. A másik pedig az autók. Nem mind1, h egy csapat 130milliárdból, vagy 40ből épít autót. Mindig a kanyarra kell állítani az autót, ehhez leszoritóerő kell. Egy Renaultnak nagyobb leszorító erő kell, mint egy mercinek ugyan ahhoz a kanyarhoz.Ráadásul a renault gyenge motor, emiatt még lassabb. A gyorsulási adat nem oválról van.


Az indycar lehet izgalmasabb, letisztultabb. Alonso is azt mondta az indynél, h beinditotta az autót, és vezetett. Egy f1 autó beindítása 6-7 perc, + az összes folyadékot fel kell melegíteni, különben tönkremenne a motor azonnal. Ha Alo nyugdíjba megy, és ott húzza le a nyugdíjas éveit, akkor lehet majd nézni fogon

2017. aug. 6. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Na, h ne írjak butaságot, utánajártam a dolgoknak. F1 motor 1980 körűl volt olyan erős, mint most, turbo korszak. A Mercedes a legerősebb 1000fölött, a ferrari 1000kb, a renaultnak álom az 1000, és a honda végűl 50-100 le lemaradás közt. (Ezekből 160le elektromos) Versenyen spórolósan -50le minimun.
2017. aug. 6. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Ui: A hivatalos sebesség adatok nem a legnagyobbat mutatják. Sok helyen a célegyenes 3/4 van, de olyan helyek is vannak, ahol kanyarban mérik a sebességet. Pl Bakuban a célegyenes legelején van, ezért vannak olyan kis számok
2017. aug. 6. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Persze hajtűkanyarban mérik a top speedet :D mesélj még :DDD
2017. aug. 6. 19:03
 9/10 anonim ***** válasza:
Mibe telne beírni a képkeresőbe a pályanevet... keresd a speed trap pontot. Ezek általában a célegyenesben vannak, de vannak kanyarban is, pl japánba v spába. Ezért van ezeken a pályákon 300-320 csak. Bakuban pl a célegyen elején van.
2017. aug. 6. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Beírtam. Kb minden pályarajzon ahol jelölték máshol volt. Bár magától értetődő hogy ez egy baromság, és nem sok köze van a kérdéshez. ;)
2017. aug. 6. 20:17

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!