Kezdőoldal » Sport, mozgás » Versenyek, olimpiák » Mi a jó a Forma-1-Ben?

Mi a jó a Forma-1-Ben?

Figyelt kérdés
Félre ne értsetek nem fikázni akarom hanem éppen hogy megérteni, mert egy csomó ismerősöm van aki szereti de nem értem miért?
2017. máj. 28. 22:16
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

- Elvileg a nagy autómárkák reklámja lenne. Azaz autóreklám. Ez az üzleti oldala.

(Emellett más cégek reklámforrása, helyszínen, vagy a közvetítésekben.)


- Nézőként az izgalmas versenyek a jók.

Izgalmas, pl. sok valódi -nem DRS-es kikerülés- előzéssel, valódi csatákkal (akár körökön keresztül).


Idén akkor jó, ha a Ferrari és a Mercedes hasonlóan gyors.

Pl. most a monacói nagydíj unalmas volt.

De Monacóban én magam a belsőkamerás képeket sohasem tudom megunni, ahogy a rakparton mennek, az elképesztő.


Van, aki "régóta" nézi -pl. 25 éve- és relatíve sok viszonyítási alapja van. Élvezni nem feltétlenül élvezi az adott versenyt, de megnézni, mert látni akarja folyamatában.


Buktából, csak a mákosat "szeretem". Amikor "mákjuk" van (pl. a mai Button által okozott eset életveszélyes volt, mivel egy "lágy" gumikordonnak ütközött neki a Sauber pont a bukókeret tetejével, szerencse, hogy nem fúródott bele).


Alapvetően a versenyeket a minél kevesebb baleset és minél több valódi előzés, vagy kemény csata teszi jóvá.

2017. máj. 28. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:

Azért írtam, hogy "valódi", mert a "szak" kommentátorok sok esetben fújnak fel alapvetően érdektelen eseményeket (a reklámnézettségek miatt).


Azaz nem elég, ha 1 s-on belül van a két autó, valóban támadja is a hátul lévő az előtte haladót, aki láthatóan védekezzen!


Az a baj, hogy a DRS ugyan megnöveli az egymás mellett pozícióváltozással járó elhaladások számát, de a valódi "kiharcolt" előzéseket sok esetben nem segíti elő (azaz az egyenesben simán elmennek egymás mellett, mintha közúton előznének).

2017. máj. 28. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:

Semmi. Egyszerűen egy valag pénzt beletolnak a marketingbe is hogy itthon működhessen a hungaroring zrt nevezetű pénzmosoda.

https://www.youtube.com/watch?v=FEJOncxkY38

Na ez már izgalom

2017. máj. 28. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim válasza:
91%
A válaszom rövid lesz, de pont ezt beszéltük anyukámmal pár hete; addig, ameddig nincs egy kedvenc pilótád, addig élvezhetetlen és nézhetetlen, de miután találsz valakit, aki számodra kiemelkedik és szurkolhatsz neki, akkor kezd érdekesebbé válni. Gyerekkorom óta a fejemhez vágják, hogy lányként csak a helyes pilóták miatt nézem, de mindig is nagy Alonso drukker voltam, majd megjelent Verstappen és még érdekesebbé vált számomra a sport. Azóta ők ketten a nagy favoritok. Ajánlom, hogy nézz meg 1-2 futamot, időmérőt, hátha neked is felkelti az érdeklődésedet valaki vezetési stílusa. ;)
2017. máj. 29. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:

4.: Az idősebb Verstappent láttad vezetni? Nekem ő is kedvencem volt. Nem láthattam, de állítólag hasonló a stílusa, mint a 70-es években volt egy Brambilla nevű olasznak.


Nekem kedvenc nélkül is élvezetes, mondom, elképesztő közelségben mennek el a falak mellett. Monacóban nézd meg a 14-es kanyart (Piscine, vagy "uszoda"), amikor mennek, beférne-e a kezed a jobb első kerekek és a szalagkorlát közé?

2017. máj. 29. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:

Elképesztő vezetési tudás, pl. 100 - 200 km/h körül, hosszú körökön keresztül néhány cm-re elmenni a szalagkorláttól egy szűk helyen. Akinek van jogsija, az ezt általában értékeli.


Az időmérésen sok esetben csak századok döntenek. De a versenyen is, minden versenyző, a verseny minden szakaszában kb. tizedre tudja, milyen köröket megy és ezt tartja (ez minden csúcskategóriás autóversenyben igaz).


Ehhez nagyon ott kell lenni, átlagember, nem, vagy csak rövid ideig tud ilyen szinten koncentrálni (nincsenek is meg hozzá a reflexei, sem az érzékszervei).


Esőben, ezeket a teljesítményeket csak hatalmas érzékkel, nagyon finoman lehet úton tartani. Nekünk, átlagembereknek, már egy 400 LE-s öreg Chevro is nagy gondot okozhat (gyakorlás kell az alap kezeléséhez is, az igazán biztonságoshoz, pedig nagy gyakorlat és érzék)!


Természetesen, ettől, még nem jó egy futam.


Feltehetnénk a kérdést, miért szeretnek az emberek vezetni?

Miért szeretik az autókat sokan?

2017. máj. 29. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:

1.6literes kis motorok 1turbóval és egy 160 lovas akkuval 1000 lóerő. 1500+kg leszorítóerő, 0-100kmh 1.8mp, 0-200kmh 4.8mp, 0-300kmh 11mp.

Váltóáttételezés változtatás nélkűl mennek szingapúr belvárosában 320szal, és Baku főutcáján 380nal.

6-7 G közti terhelés (ezt nehéz elképzelni sokaknak, mert ha valaki nem vadászgépes, műrepülő... akkor az utcai autójával a legnagyobb terhelés fékezéskor 0.7G)

Ilyen mértékű terhelés , erőigénybevétel, sebesség (indycar kivétel, normál pályán DTM is elverné) nincs sehol.

Most még szépek is a 40centis gumikkal, és az 1000 fokon izzó piros fénylő féktárcsákkal

2017. máj. 30. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

7G azért nincs, hol láttál 7G terhelést F1-en?

Ettől függetlenül igaz, amit írsz.

Talán, még az 1000 LE sincs meg...

Egyébként hibrid nélkül is simán 1000 LE fölött lehetne egy 1,6L-es turbómotor!

2017. máj. 30. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

Monacóban a V10-es 3L-es atmoszferikus motoros korszakban az alagút végén gyakorlatilag elérték a 300 km/h sebességet.

Ma ez "csak" 280-285 km/h, ha jól láttam a legutóbbi versenyen. Igaz az autók kicsit nehezebbek ma a hibrid hajtás miatt.

2017. máj. 30. 23:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

Azért írtam 7G-t mert Ausztráliában 6.5G volt kanyarban, 6.3G 1.féktávon. És lesz ennél nehezebb pálya.

A sebesség Monacoban kb 295 volt.. Amit látunk hivatalos sebességék az a speed trap, nem pont a féktáv előtt van. Pl Spaban a 3as kanyarban van, Bakuban is betették a célegyenes kozepébe

2017. máj. 31. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!