A japán gyártókra miért volt mindig jellemző az a Forma-1-ben, hogy a partnercsapataikhoz "benyomták" a hazai versenyzőiket, de a gyári csapatnál nem alkalmazta sohasem japán pilótát?
Figyelt kérdés
Satoru Nakajima 3 évig szerencsétlenkedett a Lotus Hondában. Sato-t is benyomták a BAR-hoz, de mikor megvette a Honda a csapatot, akkor átrakták a Super Agurihoz. A Toyota sem alkalmazott japán pilótát (kivéve Kobayashi 2 versenyét), ellenben a Williams-nek alkalmaznia kellett Kazuki Nakajimát, mikor Toyota erőforrásokat hazsnált a brit csapat.2017. ápr. 25. 18:13
1/1 anonim válasza:
A gyári programjaikra dollár milliárdokat költöttek így nem engedhették meg azt a luxust hogy egy kevésbé ügyes hazai versenyzőt alkalmazzanak és ezen bukják a vb-t, mert hogy tőlük ezt várta a gyár, viszont a motorokért cserébe simán bele foglalhatták a szerződésbe a partnercsapatoknál mert azon így is úgy is pénzt kerestek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!