Ide süllyedt a Forma-1?
A hétszeres német világbajnok nevére kerestem Google-ban és ezt hozta elsőként: "Hamilton... minden alkalommal könnyített magán a kocsiban".:
"Hatalmas: Hamilton paint ballal lőtte edzője fedetlen fenekét! Nem kamu, TÉNYLEG!":
OK, hogy ők csak „sofőrök”, de százával hemzsegnek körülöttük a túlképzett és túlfizetett emberek, akik megmondják, mit nyilatkozzanak (erre külön sajtós és PR részleget fizetnek). Kíváncsi leszek, ki önti először a Red Bullt Ricciardo fejére a saját cipőjéből...
Szánalmas, kis k**csög ez a Hamilton, remélem Rosberg jól elp***csázza bajnokságba, beképzelt f***szfej. Ő teszi tönkre a sportágat ezzel a link, züllött, bulvársztár életével, ami folyik a csapból is, ahelyett, hogy a futamokról és a versenyről, technikáról lenne szó. Mondjuk a bulvárt sem kell félteni, az F1 nem ezzel süllyedt el, ők maguk süllyesztették el a sportágat, az id*óta szabályaikkal és reformjaikkal. A bulvár pedig mindig ilyen hulladék volt, és mindig végigkísérte a sport életét, mondjuk fura, hogy már elvileg F1-re szakosodott weboldalakon írnak erről, nem pedig a Blikkben, ez elég nagy szégyen.
Az ilyen konzumidióták, mint Hamilton pedig jobb lenne, ha elhúznának valahova jó messzire, a hulladék csapatokkal együtt, mint a Mercedes, RB. Lehetne már megint Mclaren, Ferrari csata, valódi, koncentrált versenyzőkkel, mint Alonso.
Nézőpont kérdése. a mai Hamilton a régi versenyzők között olyan lenne, mint most Rosberg. Régen másnaposan, a futam elött még egy kis ital, cigi...
Pénzügyileg ilyen sikeres még sosem volt a forma1, üzlet szempontjából csúcson van
Tegnap hallgattam a Vettel interjút, Vettel is az "f" betűs szavainak mennyiségét emlegeti, talán már nem is először a futam után...
Szerintem, ha idén Hamilton nem nyer világbajnokságot, az pont azért lesz, mert idény elején formán kívül volt a celeb státusza miatt. Hamiltont évről-évre úgy kell "összerakja" a csapata, mivel a holtidényben fejben annyira szétesik.
Ugyanakkor Raikkönen "teszek rá" stílusa sem megfelelő és ő is iszonyat primitív volt pár éve. Raikkönent a Ferrari rázta kicsit gatyába, de nem kevés munkával. Viszont ez jó példa arra, hogy egy alkohol/primitív megnyilvánulás gondokkal küzdő sportolót is modorálmi lehet megfelelő odafigyeléssel.
OK, hogy sofőrök, egyszerű gyerekek, de rengeteg pénzt költenek rájuk, tényleg odafigyelhetnének, mit tesznek, mit mondanak a nagy nyilvánosság előtt, amikor már nincs rajtuk, bennük akkora nyomás (adrenalin).
Hamilton, a dupla fülbevalójával... Nagyon nem tenne jót az F1-nek, ha kiderülne, "porszem" került a gépezetbe...
Lehet, hogy 20 évvel ezelőtt is ennyire primitívek voltak az F1-es versenyzők, de legalább kisebb részben a "körítésről" szólt az autóverseny, így nem jutott el hozzánk ez.
Schumacherre sem vigyáztak, azért történt minden (nem kellett volna versenyszerűen motorozzon, onnan jött a sérülés, amiből már nem lett a régi), pedig, akikre évi 40 millió dollárt ráköltenek egy évtizeden keresztül, azt nem lenne szabad csakúgy "elengedni", még üzleti szempontból sem. Azt érzem, hogy Hamilton is túlzottan szabadjára van engedve...
Az F1-ben is bármikor életüket veszíthetik, de ez nem jelenti azt, hogy akkor már bármilyen felelőtlen és idióta világnézetet népszerűsíthetnek az F1-en kívül.
*: Egyébként az egész nagyon szomorú, mivel Hamilton szerintem jelenleg az egyik leggyorsabb versenyző, ösztönös és a kezdetektől fogva veszett gyors.
Én Schumacher szurkoló voltam, de amikor Hamilton az első edzésén ment Ausztráliában a McLaren-el, már az első körökben láttuk, hogy ez az ember nagy sebességnél a pálya legszélső határáig használ minden lehetőséget, ami kivételes adottság. 20-30 évente születik egy ilyen formula versenyző, aki az F1-be, vagy IndyCar-ba eljut.
Véleményem szerint ez teszi még dühítőbbé, hogy egyenesen PR szinten hagyják tönkremenni.
Ez a sport szégyene és még megbosszulja magát mindez a hozzáállás.
6., 7.: Igazad van, a jelenlegi versenyek rém unalmasak, csak meg kell nézni az összefoglalókat, mit tudnak megmutatni. A mexikói nagydíj utolsó körei tartogattak izgalmakat, be kell valljam, az az utolsó pár kör jó volt, de maga a verseny unalmas. Az amerikai nagydíj unalomba fulladt előtte.
Szerintem a gumikkal van baj, még mindig nem lehet velük kihozni a kocsikból az éppen bennük lévő maximumot!
A hibrid rendszer technikailag érdekes, de nehezebbek tőle az autók, még a kommentátorok is arról beszélnek, hogy kevesebb akkumulátorral gyorsabbak voltak. Márpedig ez autóverseny, ahol a köridők csökkentésének kellene lenni a hajtóerőnek. Viszont válság van, a gyárak egyre kevesebbet szánnak erre a reklámra, ezért a több futam/motor szabály és a fejlesztések fagyasztása/zsetonrendszerhez kötése.
Visszatérve a gumikra, még mindig gumitaktikai, gumispórolási futammá silányul a verseny középső fele.
Az elején pár körig nyílt sisakos a futam, aztán be kell állni a vonatozni, mert a nehéz autókkal való körözés nagyon gyorsan legyilkolja a gumikat.
Ezért hiányzik a tankolás! Könnyű autó = tovább gyors versenygumik!
Jövőre lesz némi változás, pedzegetik, hogy talán a RedBull javára, hogy megtörjék a Merci hegemóniát.
Más kérdés, hogy ott egy gyári Renault csapat, csak vegetál, eközben egy szintén, szinte gyári Renault csapat a RedBull pedig jól megy. Mi értelme ennek?
Milyen autómárka az, hogy RedBull? Ez a motorsport halála, amikor egy "cukorautó" (aki olvasott F1 történelmet, tudja mi ez) megveri az azonos hajtásláncú, motorú gyári változatot! Elvileg itt az autógyárak reklámoznak legfőképp, de ma már korántsem ez a helyzet, ami bizony felveti az egész modern motorversenyzés létjogosultságát valahol.
Véleményem szerint a RedBull mögött komoly csalás van, valamilyen pénzmosás. Szerintem egy egészen másik üzletág, üzletágak bevételeit mossák tisztára a rágógumiízű üdítőitalos dobozokban (a cég bevételeinek zömét reklámra költi, de kérdés kinek fizet ki, hogy csorognak onnan vissza pénzek).
Szomorú, hogy az McLaren csak vegetál, saját maga árnyéka és a turbó versenymotor gyártásban hajdanán nagy Honda sem képes talpra állni, pedig a japánok élen járnak a hibrid technikához szükséges alkatrészek gyártásában is a világon (NEC).
Én úgy gondolom, hogy a jelenlegi mezőnyben Hamilton, Vettet és Alonso a legjobb versenyzők. Alonso lassan "nyugdíjba" vonul, előáll egy Hakkinen - Schumacher korszakot idéző állapot (kérdés, tudnak-e valaha egymás ellen menni?), ami előrevetíti, hogy új szuper tehetségekre lesz szüksége az F1-nek. Viszont ehhez kellene egy jó McLaren és egy jó Renault csapat.
Igen, Schumacherék sem voltak semmik, a 2000-es vb cím után állítólag az öccsével kidobtak egy TV-t a házuk ablakán, úgy besöröztek. Ott van Brambilla, nem csak Hunt a régiek közül.
Ugyanakkor ezek macsók voltak, nem lőttek mindkét fülükbe egyforma ékköves fülbevalót, mint valami plázacica.
ui.: Vettelékkel foglalkoztak a sok káromkodás miatt a rádióforgalmazásukban (régen nem adtak ki túl sok rádióbeszélgetést, nem véletlenül...). Elviel az F1 nem erről kellene szóljon, hogy ki mit rádióforgalmaz és hol kerülik ki egymás DRS-el éppen.
Mert a legtöbb ma előzésnek nevezett manőver valójában egyszerű kerülés.
Sziasztok, még szoktatok itt olvasni, hogy tettszik az idei, 2017-es idény?
Silverstone-ban a Ferrari már megint előhúzta az érthetetlen taktikai hibát, amit anno Schumacherrel is megtettek a Hungaroringen. Futamot nyerni nem volt esélyük, de Raikönen, még defekttel is 3. lett, Vettelnek is belefért volna egy kiállás, ha valóban a VB pontok a fontosak... De nem, vártak, míg szöveten mentek.
Hamiltonnal így veszíttettek el anno a McLaren -nél -szerintem a Ferraritól való lopás miatt direkt- egy egyéni vb címet... Anno, még a boxig sem jutott el, ha jól emlékszek, pont a boxutca kijáratnál csúszott ki defektes kerékkel és akadt el. Lehet be sem akart menni cserélni.
Sohasem fogjuk megtudni, hogy "irányítják" a showt.
Mert nekem már régóta van egy olyan érzésem, hogy néha valóban, csak egy előre megrendezett cirkuszi előadást látunk.
Mert a nézettség és a reklám kell, viszont egy Ferrarit és egy Mercedest egy időben nagyon nehéz pont egyforma gyorsra és megbízhatóra megépíteni!
ui.: egyébként érzésem szerint a Ferrarinak idén semmi esélye, nagyon meglepődnék, ha másként alakulna.
Érzi ezt Vettel is, nem hiába koccan neki direkt vetélytársának biztonsági autó alatt (Én Vettel szurkoló vagyok, de ez még régen is fekete zászló volt a rajtszámmal kiegészítve). Sebaj, a szabályok sajátos értelmezése, lásd feltartási mizéria Hamiltonnál...
Mint egy jó focimeccsen, amit a bíró elfúj az egyik oldalon, azt próbálja visszafújni a másikon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!