Amerika vagy Európa? Melyiket válasszam?
Sziasztok
Régóta gokartozok és most már váltanék forma autókra.
Több lehetőségem is lenne az egyik hogy svédbe megyek versenyezni a Formula Zetecbe. Kicsit drága lenne de mivel európában lennék így meg lenne az esély hogy egyszer felfedeznek és eljutok a forma1be. De valószínűbb hogy nem fedeznek fel, vagy ha sikerül is jól mennem akkor sem lesz annyi pénzünk hogy eljussak odáig aztán maximum mehetek túra autózni az meg nagyon nem izgat.
A másik lehetőség amerika lenne. Most kaptam egy ajánlatot egy ottani versenyző akadémiától. Kiköltözni drága lenne de ott olcsóbb a versenyzés és ha jól szereplek ösztöndíjat kapok. Sőt ott minden nevelősorozatban kap ösztöndíjat a legjobb és végül el lehet jutni az Indycarig ami azért elég király lenne és erre még talán esélyem is lenne.
Ti mit választanátok?
#11
Egy nevelde az csak nevelde. Az Indycar meg egy top sorozat amerikában. Az átlag emberek körében erre lehet hogy nem mond sokat de a szakma jóval többre értékeli mint a GP2t. De mint írtam ezek csak álmok a realitás hogy a GP3-ig sem jutok el. Van most egy x összegem ami elég 2-3 szezonra svéd országban aztán kifújt. Ez az egy lehetőség van mert ezen a szinten még a szponzorok nem gyakran támogatnak valakit. Ebből kell a legtöbbet kihozni. Később nem lesz pénzem átköltözni. Most van itt a lehetőség most kell dönteni. Vagy megpróbálom itt hátha bejön, ha nem ami a valószínűbb, akkor 2-3 év után meg annyi a pályafutásomnak vagy átköltözök akkor és akkor talán ebből meg fogok tudni élni és nem kizárt hogy egy komoly sorozatba is eljutok, csak akkor azt nem tudom meg hogy itt mit tudtam volna, meg azért átköltözni amerikába kissé ijesztő így alig 14 évesen. Ismerős igaz van kint de akkor is.
#13
18 évesen dehogy úszott el még bármi is. Csak reálisabb célokat kell kitűzni pl túraautózás vagy rali. Oda nem kell sem olyan sok pénz, legalábbis eleinte, sem nagy eredmények vagy komoly gokartos múlt. GYOB-on elindulni 1-2 futamon az párszázezres tétel. Annyit azért egy átlag ember is összekuporgat, aztán ha még sem vagy elég jó akkor sem kell felkötnöd magad, mert nem milliókat tapsoltál el rá.
Komolyan elgondolkodtatott a kérdésed, de arra jutottam, hogy a helyedben én Európát választanám, mert minden autóversenyzőnek az F1 kell, hogy a célja legyen, bármennyire is valószerűtlennek tűnik.
Amerika meg még ott lesz azután is, ha mondjuk eljutsz a GP3-ig, vagy netalán a GP2-ig és ott nem jön össze egy jobb eredmény, lásd: Mike Conway, aki Gp2-ben 14. meg 12.helyen végzett, aztán kiment Amerikába, most az Indycarban versenyez, ahol már kétszer is sikerült futamot nyernie.
"mert minden autóversenyzőnek az F1 kell, hogy a célja legyen"
Ez nettó baromság. Minden versenyzőnek az a célja amit kitűz magának, nincs olyan hogy egy adott sorozatnak kell lennie. Van ahol azt se tudják mi az az F1. Akkor ha valaki ott versenyautóba ül neki az kéne a céljának lennie amiről nem is tud hogy létezik? Az F1 is csak egy kategória a sok közül. Semmivel sem különb max kicsit népszerűbb. Egyébként meg a srác leírta hogy csak most egyszer van annyi pénze hogy átköltözzön amcsiba tehát a majd átmegy ha nem jön össze dolog nem játszik nála.
#17
Hagyjuk már azt az áldebilkedést. Az F1-et sok helyen nem ismerik.Lehet hogy neked a csúcs, de lassan már semmilyen szempontból sem az. Sem technikailag, izgalom szempontjából soha nem is volt az és a versenyzői felhozatal sem túl erős.
#18
Most miért kötsz belém? Leírtam a véleményem, amit tiszteletben kell tartanod, ha tatszik, ha nem.
Elárulom Indycarban szinte egyen kasztnit használnak, az élversenyzőik pedig köszönőviszonyban sincsenek az F1-esekkel, példának okáért ott van Sato, aki az f1-ben egy nulla volt, a Honda nélkül el sem jutott volna odáig, míg az Indycarban futamot nyert, most az 5. helyen áll a bajnokságban. Szerintem ez mindent elmond.
#19
Ez semmit nem mond el. Sato az F1-ben is szerzett dobogót Super Agurival. Meg ha már színvonal úgy tudom az F1-ben már nyert egy bizonyos Maldonado na az árul el sokat a színvonalról. ;) A IndyCar technikailag fapados de ott ez szándékos. De mondjuk technológiát tekintve az F1 a WEC-hez képest kb 20 évvel van lemaradva. Versenyző téren az F1-et a DTM meg lassan az IndyCar is beveri.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!