Szerintetek hogyan lehetne a Forma-1-ben az esős futamok problémáját megoldani? Az extrém esőguminak jelen formában mi értelme van, ha úgyse engedik kihasználni?
Ugye az utóbbi időkben már nincs olyan klasszikus esőfutam a Forma-1-ben, mint régen, ahogy elkezd szakadni az eső, rögtön jön is a piros zászló. Vagy pedig eleve el se kezdik.
Tegnap, a holland futamon is épp csak átváltottak extrém esőgumira az interekről amikor jött a piros (Perez ugye épp ezért ragadt a boxban). Régebben csak akkor intették le az esős futamokat, ha már olyan állóvíz volt a pályán, amivel már az extrém gumi sem bírt. De ott is egy pár körig még próbálkoztak.
A múlt futamon, Belgiumban is, - ott ugye késve kezdték - mire el merték őket engedni, már inter-gumis körülmények voltak javában (a sprinten is csak a kötelezővé tétel miatt használták az extrém esőgumit, rögtön jött is mindenki lecserélni.)
Ilyen alapon akkor felmerül a kérdés, hogy gyakorlatilag mi értelme az extrém esős gumiknak, ha nem is nagyon használják, mert mire odakerülne a sor, már le is állítják? Így csak feleslegesen viszik el a futamokra, nem?
Ti mit gondoltok, miként lehetne lebonyolítani az esős futamokat? Mi az oka, hogy ennyire lehetetlen már az esős rendezés?
Meg ha elállt is, miért várnak ilyen sokáig mindig utána még? Tegnap is ugye kb. 45 percig állt a futam, holott az eső amíg olyan nagyon durván ömlött, az kb. 10-15 perc volt.
#10 Idézd légy szíves.
Ha már itt tartunk, egyik percben azt böfögöd, hogy "be vannak szarva, hogy meghal valaki" másik percben meg azt böfögöd, hogy amúgy is bármikor meghalhat valaki.
Hol marad a logika?
"Ha már itt tartunk, egyik percben azt böfögöd, hogy "be vannak szarva, hogy meghal valaki" másik percben meg azt böfögöd, hogy amúgy is bármikor meghalhat valaki."
Összekeversz valakivel, az #1-es választ nem én írtam. Emellett úgy látom, nem sikerül drámázás vagy alpári stílus nélkül feldolgozni, ha valaki nem ért veled egyet.
"Idézd légy szíves."
Az egész #4-es válasz. Igyekeznek elkerülni, hogy bárki meghaljon - nos, ennek nem csak esőben van kockázata, és nem feltétlen értünk egyet abban, hol is kéne meghúzni a határt, ami még elfogadható kockázat és engedni lehet mellette a versenyzést. A másik, amivel nem értek egyet, a kijelentés, hogy az eső miatt halt meg van't Hoff. Nehezek voltak a körülmények, nem tagadom, de pár évvel korábban szinte majdnem ugyanott találták el Anthoine Hubert autóját, aki szintúgy életét vesztette, pedig akkor szárazak voltak a körülmények. Szerintem a spái pálya az, ami ez esetben az igazán nagy biztonsági kockázatot jelenti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!