A szigorodó biztonsági előírásoknak már nem képes megfelelni. Jónéhány éve a régi hírneve miatt szerepel a versenynaptárban!
2022. máj. 27. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Mivel túl nagyok az autók így nem sok értelme van ott versenyezni. Majd ha visszatérnek a normális méretű autókhoz akkor talán.
2022. máj. 27. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
A szigorodó előírásoknak nem felel meg? Ez Monacó esetében sosem játszott. Teljesen más szabályok vonatkoznak a pályára, vagy pontosabb az a megfogalmazás, hogy nem vonatkoznak rá szabályok, nem is az F1 irányítja a közvetítést ott és más helyekhez képest ingyen rendeznek futamot. Borzasztó nehéz pálya, nagyon könnyű hibázni, kell ilyen pálya a naptárba, nem mehetnek mindig parkolókban és 100 méteres bukóterekkel. A világ legjobb versenyzői, itt bebizonyíthatják, hogy mennyire érzik az autót és mennyi ideig tudják a koncentrációt fent tartani.
2022. máj. 27. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Személy szerint úgy vagyok vele, hogy még ha nem is olyan látványos a verseny, és nem is előzésbarát a pálya, iszonyatosan jelentős atmoszférája és tradíciója van a pályának, úgyhogy helye van a naptárban.
2022. máj. 28. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Igaz hogy a leglassabb pálya a mindenkori versenynaptárban, viszont ikonikus helyszín a formaautós versenyzésben, az F1-ben sem véletlenül van ott a kezdetek óta, kár lenne kihagyni! A szűkös utcák miatt a versenyzők valóban itt mutathatják meg leginkább a képességeiket, és még csak veszélyességi kockázat sincs, ahhoz már elég biztonságosak az autók!
Amúgy nem kell sokat várni, 2026-tól az új motorformulával együtt újabb karosszériaszabály is jön majd, a vezetőség és az FIA is mindenképp vissza akar térni az olyan kicsi és könnyű autókhoz, mint amilyenek a 2000-es években voltak, erről már tartottak is megbeszélést. Szerintem is jó ötlet!
2022. máj. 29. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 A kérdező kommentje:
Hát nekem rohadtul nem fog hiányozni. Minden évben ez van, mint most. Ez a "pálya" teljesen alkalmatlan a versenyzésre, egy defektes Trabantot sem lehet rajta megelőzni, még esőben sem. Technikás pályák, betonfalas pályák vannak bőven Monte Carlón kívül is. Ez a 78 kör pilótaparádé totál értelmetlen. Monacónak valami év eleji össznépi bemutató helyszínéül kéne szolgálnia, nem versenyhelyszínnek.
2022. máj. 29. 18:08
7/9 A kérdező kommentje:
"Amúgy nem kell sokat várni, 2026-tól az új motorformulával együtt újabb karosszériaszabály is jön majd, a vezetőség és az FIA is mindenképp vissza akar térni az olyan kicsi és könnyű autókhoz, mint amilyenek a 2000-es években voltak, erről már tartottak is megbeszélést. Szerintem is jó ötlet!"
Tökmindegy, Monaco keskeny utcáira az akkori autók is hatalmasak. Harminc éve Mansell ugyanúgy nem bírt a sokkal lassabb Sennával, mint ma az üldőzök Pérezzel a ronggyá kopott gumijain. Utoljára a hatvanas években voltak elég keskenyek az autók ahhoz, hogy valamiféle versenyt is lehessen látni.
Szóval én személy szerint örülök, hogy végre valaki ki merte mondani, hogy nem feltétlen kéne ragaszkodni egy olyan hagyományhoz, ami felett régesrég eljárt az idő.
2022. máj. 29. 18:08
8/9 A kérdező kommentje:
De mindenkinek nyomtam a pluszt, mivel a véleményekre voltam kíváncsi.
2022. máj. 29. 18:09
9/9 anonim válasza:
Hát a mai futam után már én is azt mondom hogy hagyományok ide vagy oda, nem kéne erőltetni Monacót. Ahol még egy esős majd felszáradó pálya is képes dögunalmas versenyt eredményezni (ha ezt lehet annak nevezni), ott semmi értelme egy futam helyet elvenni a naptárból. Mondom ezt úgy hogy örülök Perez győzelmének, ha a 20 pilótából ma bárki nyert volna ugyanez lenne a véleményem.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!