A kamionosoknak miért van hatalmas vádlija?
Sosem értettem, még a legkövérebb kamionosnak is olyan vaskos és zsírmentes vádlija van, mint valamilyen amatőr versenyző testépítőnek, de van akinek már a profikéval vetekedik... pedig ma már kuplungolni se kell, szóval egy láb örökké csak szabadon van, akkor mégis mitől lesz mind a kettő ilyen nagy és szálkás?
Annyit nem mozognak, és az a 3 lépcső amit megmásznak minden beszálláskor ennyit érne? Vagy az ülés önmagában terheli az izomzatot és folyamatosan dolgozna? De akkor az irodakukacoknak miért nincs? Érdekes dolog ez...
maga a gáz és fékezés amúgy abszolút nem megterhelő folyamat, ergo mintha súly nélkül vádliznál. És azért ők sem nyomkodják folyamatosan, rárakják a tempomatot és kész, szóval még ez sem állja meg annyira a helyét szerintem, mert a konditeremben se látok súly nélkül edző embereket :D
Nem lehet, hogy az üléssel van az egész kapcsolatban? Valahogy olyan testhelyzet lehet, hogy a vádli állandóan feszül, vagy nem tudom, mert ugye a kamionban teljesen másképp ülnek az emberek mint a kocsikban, teljesen más a pozíció.
Pedálozás? Nem tudom, én már vagy 10 éve automata kocsikat vezetek. Még a gázt is keveset nyomom, olyan 20 - 30 km/h - nál, már a parkoló kijáratánál beállítom a legutóbbi eltárolt sebességet, általában 85 km/h, aztán onnantól maga gyorsít és vált a technika. Csak rossz időben, hóban stb. váltok manuálisan.
Szerintem nincs itt nagy titok. A nagy testet meg kell tartani, a sofőr nem irodista, rakodásnál fel a platóra, le a platóra, nem kis meló ledeszkázni egy ponyvás pótkocsit, gyakran 3 - 4 méter magasra is felmászni, odaigazítani a spanifereket, ilyenkor nyáron dől a víz az emberről. Mondjuk én 10 éve tartályozom, de a tartályra is fel kell mászni, egy lefejtés alatt azért 4 - 5 alkalommal fel kell kapaszkodni.
Szóval egy 100 - 120 kilós testhez kell az alátámasztás, azért az erős vádli.
Más: a kamionos amint jönnek a jobb idők, ha egy mód van rá, klottgatyában jár. Így látod a vádliját. Márciustól októberig ha egy mód van rá, nem húzunk hosszú gatyát, mert így kényelmes, rövid gatya, ha hűvösebb van, melegítő. Mivel többet vagyunk rövid gatyában mint mások, többet látni a sofőr vádliját.
Attól hogy láttál pár kamionost akinek jó a vádlija, attól még miért általánosítasz?
Meg honnan tudod, hogy attól lett olyan a vádlijuk?
Honnan tudod, hogy nem edzenek, miért zárná ki kamionozás az edzést?
Mé' az van?
Lehet mutánsok vagy mittudomén.
Én futok, és edzek mellette, plusz az autót is én rakom, és nem viszek nagy távot, max 4 órát vezetek, és nem zabálok unalmamba....
En ezért nézek ki qrva jól....
általánosítás? Sok minden az a világban, de szerintem ez inkább már tény :D Ha bemész valami benzinkútra az autópálya mellett, nézz körbe kinek mekkora a vádlija, és megmondod ki a kamionos vagy ilyen sofőr.
És nagyon kevesen edzenek mellette, legtöbben lusták és csak bent döglenek egész nap, néhány esetleg elmegy sétálni.
Igaza lehet az egyik válaszolónak, hogy nem kell sokat dolgozni, de amikor kell akkor azért elég aktívan, és még a legnyugisabb melóhelyeken is legalább 2 naponta 2x rakodni kell, szóval ez lehet a kulcs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!