Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » El szeretnék kezdeni edzeni,...

El szeretnék kezdeni edzeni, de mivel még nagyon kezdő vagyok nem igazán tudom, hogy fogjak bele. Tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés

A 60kg-t súrolom, tehát sajnos alkalomból kifolyólag bármit eszek, vékony vagyok. Hogyan tudnék könnyebben tömeget növelni? Meg gondolom érdemes lenne személyedzőt fogadnom, hisz nem igazán tudom, mit hogyan kellene csinálni, melyik gép hogyan, mire jó..

Előre is köszönöm!

2017. jan. 7. 23:56
 1/5 anonim ***** válasza:
26%
Eloszor is egyel megtobbet, es nyomjal fekvotamaszt, meg felulest, es usszal baromi sokat. Az etrendnek ajanlom a gyuruk ura hobbitok etrendjet. Tehat minden letezo etkezesi format duplazz meg, es azokat kiadosan, tojas, hus sajt teszta krumpli. Az etrend garantaltan 20 kilo egy honap alatt, es ha csak uszol, heti parszor nehany kilometert, garantaltan erosodni fogsz, hiszen egy sokkal surubb kozegben mozogsz mint a levego.
2017. jan. 8. 00:02
 2/5 Kenzo Tenma ***** válasza:

#1 Ez a testépítés kategória, a testépítők pedig súlyokkal edzenek és izmot akarnak felszedni nem zsírt. Kezdőként havi egy kg izom jön legjobb esetben is és az is csak az első évben.

Kérdező, neked kezdésnek egy átmozgató edzésterv kell, mondjuk ez:

[link]

Ezt is olvasd el, ebből megtudod a fontos alapokat:

[link]

2017. jan. 8. 00:10
 3/5 Kenzo Tenma ***** válasza:
Ugyanezen az oldalon egyébként minden gyakorlat helyes végrehajtása megtalálható videóval, tehát nem feltétlenül szükséges személyi edző, ha alaposan felkészülsz te magad.
2017. jan. 8. 00:11
 4/5 anonim ***** válasza:
Magas fehérje és szénhidrát tartalmú ételek napi 5-6 alkalommal, tömegnövelő táplálék kiegészítők,az izomzatodhoz viszonyítva nagy súlyok kis ismétlés számmal. Edzésterveket és a gyakorlatok helyes kivitelezését előttem belinkelték.Edzés+pihenési idő+enni enni enni...
2017. jan. 8. 02:06
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindekinek! ;)
2017. jan. 8. 10:12

Kapcsolódó kérdések: