Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Nektek mi a véleményetek a...

Nektek mi a véleményetek a Gödrösi Ádám Street workout mindenkinek könyvről?

Figyelt kérdés
2016. jún. 4. 20:13
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Az hogy ha megvan a fegyencedzés, akkor dobd ki a pitsába, mert Gödrösi Ádám könyve a legjobb a témában. Erre a könyvre, érdemes volt pénzt kiadni, tele van hasznos dolgokkal, nagyon jól leírja, hogy melyik gyakorlatnál mire kell odafigyelni, továbbá a progressziók is jól fel vannak építve.

Egy biztos, ő érti a dolgát

https://www.youtube.com/watch?v=K53gAN67Its

2016. jún. 4. 20:37
 2/9 A kérdező kommentje:

Még nincs meg egyik sem .

Elég kezdő vagyok a témában ezért is keresek egy olyan könyvet amiben nem csak az alap tudnivalók vannak benne hanem mélyebbre is ás .

2016. jún. 4. 21:06
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Akkor nem kell tovább keresned, megtaláltad. Nekem sok könyvem van a témában és ezek közül ez a legjobb, én csak ajánlani tudom, én is e-szerint edzek most. Illetve ha jó angolos vagy, akkor ajánlom még Christopher Sommer-től a Building the gymnastic body-t, sajnos magyarul nem jelent meg, de angolul le tudod tölteni netről.
2016. jún. 4. 21:12
 4/9 A kérdező kommentje:
Értem köszönöm utánanézek,tudnál ajánlani olyan könyvet ami a táplálkozással kapcsolatos vagy az is benne van ?
2016. jún. 4. 21:24
 5/9 anonim ***** válasza:

Sárga kapszula. Ezt is ingyen le tudod tölteni.

[link]

Ez ugyan testépítésről szól, de olvasd el a táplálkozás részt és az elég is. Ha valamit nem értesz, kérdezz bátran!

2016. jún. 4. 21:31
 6/9 A kérdező kommentje:

Értem egyenlőre ezekkel elleszek egy darabig köszönöm

Még annyi hogy mi a véleményed a nem tudóm milyen Gábor videóiról .Elég hasznos a kezdők számára nem?

csatornája

https://www.youtube.com/user/jayworkouthun/videos

2016. jún. 4. 21:48
 7/9 anonim ***** válasza:
Persze. Én is szoktam nézni.
2016. jún. 4. 21:57
 8/9 A kérdező kommentje: