Fehérjepor? Mindegy milyennel kezdem? Márkák között van különbség?
már hogy lenne mindegy ....
mihez kell, milyen töménység kell, milyen típus kell? hydrolizatum, koncentratum, stb ??? milyen célra???
egyébként a márkákkal kapcsolatban egyszerűa helyzet mert nem sok van amire lehet adni: Peak, Scitec, Myprotein. ennyi. a többit biztos nem venném meg.
Egy tudatos, gondolkodó vásárlónak bizny fontos, hogy milyen dizájnert vesz le a polcról.
Hiszen fehérje - és fehérje között azért vannak eltérések.
Általában nem a márka a lényeges, hanem az a doboz, zacskó, zsák mit is tartalmaz.
Vannak szempontok, amelyek alapján nem mindegy.
1) Összetétel: nagyon triviális, nem mindegy, hogy tejsavót, kazeint vagy szóját veszel le a polcról. Vagy hogy hány százalékos az a fehérje, ha már fehérjét akarsz venni.
2) Ár: talán az egyik legfontosabb tényező. Kombinálva az előbbivel: a kazein drágább, a szója olcsóbb, de miért vennél olyan szóját, ami annyiba kerül, mint egy jobb tejsavó?
Árkülönbségek a márkák közt is vannak. Az amcsi gyártók (Muscletech, Musclemeds, Gaspari) általában drágábbak - gondolom a vám miatt - , míg az európaiak (Myprotein, Stillmass) olcsóbbak.
3) Íz: oké, hogy nem kiscicák vagyunk, de mégiscsak elég nehéz letolni olyanból pár kilót, amitől legszívesebben a falra hánynánk a borsót. Itt is lehet találni márkák közti különbséget: natúr és angol ízvilágot képvisel a Myprotein, édes és sokféle ízt a Scitec, és kevés és túlédest meg a Biotech. Ide frappánsabb hasonlatot akartam, csak elfelejtettem : (
4) Aki nagyon tudatos vásárló, az azt is figyelembe veheti, hogy mely márka szponzorál neki tetsző/nem tetsző versenyzőt, és képvisel neki tetsző/nem tetsző marketingstratégiát, kommunikációt. Persze válság idején ez már kicsit a luxus-kategória.
Amúgy azt tanultuk, hogy a márkakérdés egy igencsak összetett és fontos tényező a marketingben. Akár tudat alatt is.
Akkor te másféle szempontok alapján döntesz. Gondolom az ár és az összetétel szerint. Avagy nem vagy márkahű vásárló, mert azt veszed, ami épp olcsó. Ilyen is van persze, erről is tanultunk. Az egyik marketinges (aki vásárlót veszthet) nagyon utálja, a másik meg (aki vásárlót nyerhet) imádja :D
Csak brainstormingolok, jön a vizsgaidőszak meg a szakirányválasztás, aztán kéne pörgetnem magam.
Én veszek bármit, persze itt nem vaterás hamis tejsavóporra gondolok. de nekem mindegy hogy gaspari, bsn, vagy MHN, stb.
Nagyon nem ez a lényeg. :) Szerinted ezen múlnak a dolgok?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!