Én egy lelkes amatőr vagyok és szeretnék elkezdeni változtatni a külsőmön. Ki néztem magamnak egy helyet de nem tudom hogy hogy indítsak. Hogy kezdjem el?
Figyelt kérdés
Van 4 alkalmas bérlet 2500-ért és van 8 alkalmas 4500-ért. Ha megveszem a havi 8 alkalmasat az heti 2 alkalom. Nem lesz az nekem túl megterhelő? Végülis még amatőr vagyok. Vagy elég lesz kezdésnek a heti 1 is? A súlyom 64 kg és körülbelül 185-190 cm magas vagyok.2013. nov. 14. 14:36
11/12 A kérdező kommentje:
Nem táplálékkiegészítőről beszélek hanem tömegnövelőről. Ha van értelme akkor én csak azt venném meg mert arra mindenképp szükségem van ! elég sovány alkat vagyok úgyhogy azt muszáj megvennem. De ha nem veszek mellé semmi lószart bele értve a vitamint attól még látható lesz az eredmény egy idő után nem ?
2013. nov. 26. 19:35
12/12 anonim válasza:
Na jó, tényleg olvad el a könyvet, ok?
Először is: szerinted a tömegnövelő nem táplálékkiegészítő?
Másodszor: mi ez a megállapítás, hogy mindenképp szükséged van, meg muszáj? Attól, hogy nagyon sovány vagy, még fejlődhetsz nélküle is ugyanúgy, ha van egy normális étrended! Szerintem csak tetszik a szó csengése, hogy tömeg-növelő. Vagy valaki így adta be neked. Tehát normális étrend nélkül tömegnövelővel vagy nélküle sem lesz eredmény. A tömegnövelő pedig egy kicsit hozzáad, de ha azt a tápanyagmennyiséget sima kajából pótlod, az majdnem ugyanolyan jó.
A lósz4r vitaminról csak annyit: a vitamin a legfontosabb táplálékkiegészítők egyike...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!