Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Akik rendszeresen edzenek...

Akik rendszeresen edzenek tudnának nekem segíteni?

Figyelt kérdés
Ugye most alapból csak itthon lehetséges ezt kivitelezni, viszont segítséget szeretnék, hogy ti a hét melyik napjain edzetek és mikor tartotok pihenő napot? Mikor felsotest és mikor láb? Elég kezdő vagyok. Lány/20
2021. jan. 1. 10:44
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Google a kampid
2021. jan. 1. 11:37
 2/6 anonim ***** válasza:
90%
Heti 3 teljes testes edzés, csajként főleg ez a feláll@s a legjobb.
2021. jan. 1. 11:39
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
En azota erzem jobban, hogy elkezdtem egy bicikli edzestervet itthon. Javasolhatnam hogy keress egy burpee edzestervet, mert az mindent megdolgoztat es allokepesseget ad. Amugy nehez, sza szerintem egy kezdonek megterhelo, de ha kemeny akarsz lenni kell szerintem. Es konnyebb kezdokent, mint plusz kilo izmokkal, abbol a szempontbol, hogy nem viszi el mas az energiaid.
2021. jan. 1. 14:03
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Ez mind oké, de mi a celod? Fogyas, nyarra valami jo feneket kipattintani, esetleg verseny? Mert most az szep es jo hogy te akarsz sportolni de a celokat hatarozd meg, most en tudom, hogy versenyre akarok jarni, eleve ugy allok hozza, hogy nem lesz eleg a szobabicikli meg a kint futkarozas. Most ha zsirt akarok egetni akkor meg nem fogok osztott edzestervet elkezdeni :))

Szooval, mi is a celod? :))

2021. jan. 1. 14:13
 5/6 A kérdező kommentje:
Kicsit formába rázni magam. Semmi komoly verseny vagy ilyesmi :)
2021. jan. 1. 20:06
 6/6 anonim ***** válasza:

Akkor neked boven eleg a teljes testes atmozgato edzes, felesleges az osztott + ahoz azert gepek is kellenek :))

Én úgy csinálnám, hogy heti két teljes testes edzes egy nap pedig kardio vagy ket nap kardio

2021. jan. 2. 18:11

További kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu