Kezdőoldal » Sport, mozgás » Téli sportok » 20 évesen késő/ nagyon nehéz...

20 évesen késő/ nagyon nehéz megtanulni jól jégkorcsolyázni?

Figyelt kérdés
Teljesen kezdő vagyok, sosem próbáltam még, de nagyon szeretném. Viszont félek az esésektől/sérülésektől. Nem késő 20 évesen elkezdeni? Nagyon béna leszek biztosan.
2013. márc. 8. 15:55
 1/4 *Glissade* ***** válasza:

Nem késő! Viszont ha az esésektől, sérülésektől félsz (teljesen jogosan), akkor biztos, hogy sokkal több munkádba, és idődbe fog telni a megtanulása, mint egyébként telt volna, ha korábban kezded el!


De ne add fel! Menj egyszer el korizni, aztán majd meglátod mi lesz belőle:) Ha élvezed a dolgot, akkor évek múltán, ha rendszeresen csinálod, lehet hogy képes leszel már egy két nehezebb trükre is.

2013. márc. 8. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Nem késő. Én 18 évesen kezdtem most pedig hobby szinten versenyzek is. Szóval simán ellehet kezdeni.

Viszont sajnos ilyen korban jóval lassabb a tanulás és sajnos az esések is jobban fájnak. De pont ezért, ritkább is a nagyobb sérülés, pl. ha lassan csinálod az elemeket, akkor ritka ez esés. Plusz az esés sem olyan durva, mert általában több réteg ruha van rajtad, oktatáson megtanítanak esni is (hogy ne verd be a fejed, ill., hogy a fenekedre ess).

2013. márc. 8. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:

Hát, én olyan vagyok, aki ha elhatározza magát nincs lehetetlen.:)


Mindig megszerettem volna tanulni gitározni, így hát vettem egyet, de meg kellett dolgoznom az áráért, mert a szüleim úgy voltak vele, hogy biztos nem fogok megtanulni vele játszani és pénzkidobás. Sebaj, megvettem magamnak, és lám, nagyon hamar megtanultam vele játszani, imádom.