MLSZ Fantasy Liga, nem jön be, miért?
A tegnap elindított MLSZ Fantasy Liga oldalát nem tudom betölteni, mert a következő hibaüzenetet kapom:
Nincsenek fogadott adatok, Nem sikerült betölteni a weblapot, mert a szerver nem küldött adatokat.,
Hibakód: ERR_EMPTY_RESPONSE
Próbáltam 3 különféle böngészőből és 3 külön gépről + 1 telefonról, amin akkor töltötte végre be, amikor kikapcsoltam a WiFi-t és 3G-ről próbáltam.
A hiba tehát a szolgáltatómnál van, de Telekomos vagyok ami a játék egyik szponzora és gyors a netem is.
Fogalmam sincs mi lehet a hiba, de ha valaki tudna nekem segíteni, akkor azt nagyon szépen megköszönöm előre is!
Igyekszünk kideríteni, hogy pontosan mi okozza a gondot, amiért némelyikőtöknek nem tölt be az oldal, másoknak viszont működik. Még mindig hálózati problémára gyanakszunk, úgy látjuk, a mi oldalunkon most minden rendben van, de dolgozunk a probléma felderítésén/megoldásán.
Köszönjük a kitartásotokat, fontos a támogatásotok!
Statzup Csapat
Köszönjük szépen, nekem nagyon szimpatikus, hogy még ilyen szinten is foglalkoztok a problémával, sajnos azonban nálam továbbra is változatlan a helyzet.
Annyiban talán speciális, hogy nekem kábelnetről egyáltalán nem tölt be, bármennyit is várok semmit sem hoz be, a mobilnetet megosztva viszont - chrome-ból nem tökéletes, de explorerből - hibátlanul működik.
Még egyszer köszönöm, hogy foglalkoztok vele és várom az eredményt. :)
Nekem még így is csak egyetlen egyszer jött be.
Megpróbáltam így továbblépni, de a következő oldal már nem töltött be és azóta ez az oldal sem többet.
Hát sajnos lehet. Gondolom azért, mert viszonylag kevesen lehetünk akik ezzel a problémával küszködnek vagy legalábbis akik jelezték valahol, hogy van ilyen gondjuk.
A Statzup csapatot megértem, biztos sok dolguk van, ezért nem is nekik, hanem itt tettem fel a kérdéseket, hátha mi felhasználók tudunk valamit segíteni egymásnak.
De most már akkor mindenkitől (A statzupos srácoktól is kérdezem, ha még olvassák itt a kommenteket), hogy egyénileg tudunk-e valamit tenni, ha ti mindent rendben láttok, vagy van-e valami ötlet, hogy esetleg mi lehetne?
Sziasztok!
Sajnos tényleg egyedi a probléma és nagyon keveseket érint, ráadásul változó pontokon az országban. A telekom felé folyamatosan jelezzük, most azt kaptuk tőlük válaszreakcióban, hogy a következő adatok megadásával jelezzük nekik a problémát, kell a hibát észlelő:
szolgáltatóneve, ügyfélszáma, elérhetősége...és ezek alapján megpróbálja az adott szolgáltató beazonosítani a gondot. Többet sajnos nem tehetünk.
Továbbá nem a Telekom szervereiről megy a játék, tehát ilyesfajta mélységig nincsen közük a játékhoz. A játék szervereit a Microsoft Azure felhőrendszerében működtetjük.
Igyekszünk figyelni minden problémára, még akkor is ha csak 1 embert érint. A mi oldalunkról szerver felől jövő probléma nincs, ha lenne és ezen múlna már régen játszhatnátok!
Köszönjük a türelmeteket és a kitartást!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!