Műanyag fékkaroknak van hátránya? Vagy a fék test a lényeg a fékkar mindegy milyen?
egyszer mentem kollégám teszkós retkével amin műanyag volt a fékkar...
hozzá vagyok szokva a hidraulikus tárcsafékhez, úgyhogy volt meglepetés az első féktávon
csak görbült, de nem nőtt a fékhatás :O
nem éri meg a biztonságon spórolni!
Mert fillérekért lehet gyártani, az emberek meg megveszik...
Azért meg kell mondani, hogy alapesetben nem a műanyaggal van baj: anno a SRAM képes volt felsőkategóriás alkatrészeket gyártani műanyagból.
A gond az, hogy sok esetben a legfontosabb szempont az ár; egy nagyáruházi KLT-t egy alsókategóriás kerékpár árának feléért-harmadáért árulnak, ebből az összegből egyszerűen nem lehet normálisan használható alkatrészeket használni. De ha elmész a rizsföld mellett balra a második dzsunkára, akkor az ott héderező kínai csak annyit kérdez: mi kell, mekkora mennyiségben, mikorra és mennyiért. És a megadott időben leszállítja azt, amit az adott összegből ki lehet hozni. Ha egy Alivio árát szánod rá, akkor XT minőségű terméket kapsz. Ha nyyitb amennyiért maximum az alkatrész fényképét tudod lefénymásolni, akkor azt, amit ebből az összegből gyártani tud. Például az ilyen életveszélyes műanyaghulladékot...
Műanyaga válogatja.
Én egy kabon fékkart szivesen huzgálnék.
De amiböl a kolás "üveg" keszül azt már kevésbé.
Amúgy inkábbcsak hajlik,tőrni még nem láttam.
Aki lyen bringát vesz az nem használja úgy,hogy törjön,elhajoljon. Aki pedig mégis az hamar cseréli.
Lehet.
De 14-16évese nem is voltam olyan jó erőben.
Mondjuk más idők voltak,más műanyagokkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!