20 nap alatt elkopik a B01S fékbetét?
Dobozos, boltból vásárolt.
Húsz nap alatt?
Shimano br-m446 fék, B01S resin fékbetét.
Tényleg 20 naponta cseréljek 2200Ft-ért fékbetétet?
eleve rossz az első fék, most cseréltem előbb le a teljes fékolajat benne.
Sajnos megszokásból húztam eddig teljesen feleslegesen az Istenhegyin lefelé végig, az kb. 15 perc az én tempómmal.
Fogni az első nem fogott, de legalább lekoptatta a vadonatúj betéteket, az előbb néztem.
Sok eszem nincs, de majd belejövök.
Egyébként sajnos hajlamosak a gyártók elspórolni a féket az "olcsóbb" montikon. Az enyémen is gyantás kacat volt. Bár ezek a 120 mm rugóúttal rendelkező bringák igazából nem is downhill felhasználásra vannak kitalálva.
A féket hasonló okokból én is cseréltem XT-re (BR-M785).
540e ft VOLT valamikor az ára, én féláron vettem újonnan, boltból, mert már akkor többéves kifutó cube model volt.
szervizesnél is volt rögtön az elején, nekem teljesen puritán módon szállították le 1 hónap alatt.
teló fel sem volt fújva például., felkarcolta a pedál betont első nap. Jó volt...
Azt tudni kell, hogy ez sajnos még a belépő kategória az össztelósokhoz, és nem DH gép. Tehát nem arra találták ki, hogy kilométereken át zúzz a lejtőn, folyton húzott fékkel. Ha így akarod használni, akkor be kell ruházni egy jobb fékre.
Esetleg megpróbálhatsz fémes betéttel, de a shimano szerint sem arra van kitalálva a fék. Ha jól látom, az E01S betét ami ebbe passzol, vagy vannak utángyártottak.
köszi az infot, eddig csak gyengébb bringám volt, és nem is nagyon mentem normafa és hasonló magasságokba.
nem DH-re vettem, de féláron nem hagytam ott.
Eddig elég sok mindent le kellett már cserélnem, mert elhasználtam, pedig csak 2 éves.
első lánckerék+hajtókar csere, pedál csere, lánc csere, hátsó fogaskoszorú csere, fékbetétek számolatlanul, és
amit még nem, de a középcsapágyat is le kellene, mert kattogott, de most szerencsére megszűnt... Megvenni már megvettem :)
Kicsit gyanús amúgy ezeknek a shimano fékbetéteknek a minősége, a gyárit nem kellett egy hónap után cserélni, fél évig bírta, pedig az is meglett járatva napi szinten kisebb lejtőkön, Rózsadomb, Gellért hegy stb.
A mostani B01S az első hátsó is le lett darálva hetek alatt.
Próbáltam XTOP utángyártottat, július nem egészen elején cseréltem, és augusztus közepén már sikított, fémig kopott, max 40 napot tartott.
Ez így kicsit húzós, hogy szinte minden alkatrészt 1-2 év alatt ledaráltam, holott én nem zúzom mint az állatok a hegyen, hanem nyugiban tolom, aszfalton.
:)
Fékből a 700-800ezresre is sokszor kerül kezdő cucc. A féktechnikád is (bocs) amatőr szinten lehet, úgy gondolom (a te elmondásod alapján - amúgy pedig respekt, hogy felvállalod) - így akár a váltás/hajtás is lehet fejlesztendő.
Ami neked normál használat, az néha kiderül, hogy extrém. És hogy miért tesznek rá gagyit mégis? Mert nem fizetnéd ki a profit. Pl. digitális fényképezőgépek. Az amatőr megvette az 50ezrest és csodálkozott, hogy rossz a kép. A 200asat persze sokallta, pedig abba tudtak megfelelő automatikákat betenni, ha a kezébe kapta, rögtön javultak a fotói.. Na ilyen ez is. Tuningoltasd fel a saját igényeidnek, vagy az igényeidet idomítsd valamennyire a lehetőségekhez - lesz ez még jobb is. Bár fullyt a városba - azért vicces picit, nem? :)
Gerinckímélés miatt vettem, mert egy két kátyú csúnyán odabax az embernek. Sportolni meg kell.
Tény, hogy nem nyitom ki a telót, de még így is picit rugalmasabb a váz. Nem extreme sportra vettem, és az (fél)ára is behúzott picit, hogy ezt vegyem. Egyáltalán nem akartam 500ezres gépet, vagy össztelósat. Hobbi biciklis vagyok, indokolatlan a gép picit, tény.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!