Miben más a shimano B01S SOFT mint a nem SOFT fékbetét?
kicseréltem és leteszteltem egy 500méteres szakaszon erre a végén elment a fékhatás.
Fogott, de nem harapta meg, hanem csak súrlódott és nagy nehezen tudtam megállni egy busz seggében.
a tárcsa 180mm-es 1,5 éves
a soft mit jelent?
Ha már műszakiskodunk, akkor felejtsd el a terméknevet.
Manufacturer Item no.: Y8C998050 | EAN: 4524667409229. Ilyenekkel tudunk valamit kezdeni.
Szerintem ugyanazt vetted, csak a feliratozás más. Ez egy gyantás (azaz én ezt "softnak" venném) fékbetét. Nincs belőle (meg ebből a formából) metálos betét a Shimanonak, legjobb tudomásom szerint.
Ha durvulni akarsz (és nem zavar, hogy cserébe nincs annyi moduláció és csikoroghat is valamennyit), akkor javaslom a BBB által gyártott BB-52S (itt az "S" a szinterezett, azaz fémes betét) betétet. Vagy a BB-52 modellt, az gyantás, de jobban fékez, mint a gyári Shimi.
Hogy miért ment el a fékhatás? Ennyiből arra következtetnék, hogy még be sem koptattad a féket. Ha elég ügyes vagy, akkor jól meg is sütöd az ilyen erős fékezéssel, aztán esetleg elnyalódik, felkeményedik, elmegy a fékhatás (részben). Tessék legalább mondjuk 10km-t hajtani úgy, hogy nem vészfékezgetsz, hanem szépen szakaszosan, közepes erőhatással bekoptatod. Utána eléri a tervezett hatásfokát. Mint az autónál vagy motornál, ha van olyanod.
Ez EAN stimmel. Ez a rendszeresített gyantás fékbetét a Símanótól. Nincs metálos párja tudtommal. De az általam jelzett BBB-nél nem sokkal "rosszabb", tehát nem csinál olyat, hogy elfogy a fékerőd. Nem biztos, hogy értelek, mert volt 10km bejáratás, aztán fékeztél 500m-t? Egyben? :D Esetleg felmelegedett a tárcsa? Olyankor el szokott szállni a fékhatás, főleg a gyantás.
Ha ez volt, mondjuk azért lesz cumi, mert általában az adott tárcsa adott betétet visel el, tehát a fémszinterezett betétekhez lehet, hogy tárcsa is cserélődik. Vagy pedig a féktechnikán változtatsz, ha ezt a terep lehetővé teszi (nyilván nem kell leszállni a HHH-ről :D) A 180-as tárcsa azért önmagában már komolyabb melóra van méretezve, kéne bírnia.
nem terepen volt, sima betonúton gellért hegyről le a hegyalja úti piros lámpához érve, de engedtem neki.
Sánc utcán lefelé, kicsit lejtős csak, nem egy szakadék.
[link] ,19.0387993,3a,75y,311.48h,87.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJYLS90ugNVefg0tEWH142w!2e0!7i13312!8i6656!5m1!1e4
Viszont a legszebb, hogy cseréltem első tárcsát, 160mm, és ugyanezt a fékbetétet, és berezonál fékezésnél, ilyen piciket üt gyorsan egymás után.
Nem tudom miért csinálja. Nem olajoztam össze, vadonatúj minden, kivéve a féket. br-m446
Az én távgyógyító képességeim sajna nem tudnak tovább szolgálni. Ezt már élőben kéne. Ha nem kapsz jobb ötletet, akkor szerviz lesz a vége.
Esetleg próbáld meg csak úgy cserélni a hátsó/első betétet, hogy akkor mizu.
Ha meg kell új betét, szólj, szerintem van egy marékkal, anno bőven bevásároltam. :D
:)
Oks.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!