Jelenleg mechanikus tárcsafékkel van szerelve a biciklim, de szeretnék hidraulikusra váltani. Többi lent!?
Ha nem kopott a tárcsa, jó lehet.
Én azért az új fék felrakásakor levenném a tárcsát és finoman síkra csiszolnám.
Fék vásárlásánál ügyelj az adapterezésre, két felfogató rendszer létezik, az egyik (IS) oldalról, a másik (PM) felülről csavarozza fel a féknyerget a villára. Ha a mostani fékkel nem azonos a felfogatás, megfelelő méretű adaptert is kell venned a két rögzítés közti átalakításhoz.
Fékbetétben maradj meg a gyantásnál. Az org. fém és a szinter előnye csak kemény DH-nál jön ki, utcai használatnál inkább cak hátránya van.
A tárcsák elvileg szabványosak. Vastagságuk egységesen 2 mm.
Én a mechanikus tárcsafékes biciklimből az egész kereket áttettem a hidraulikus tárcsafékesre amikor kaptam egy durva 8-ast és várnom kellett sokat a szervizre.
Semmi probléma nem volt.
Viszont a mechanikus tárcsafékeknél általában fékváltó kar van a kormányon, tehát a fékkar és a váltókarok egy egységet képeznek.
Sajnos ezeket is cserélni kell.
A hidra tárcsához lesz ugye fékkar a tömlővel.
De ezeken nincs váltokar!
Tehát a váltókhoz kel venned külön váltókarokat is!
Persze ha külön fékkarok vannak a mech tárcsához és a váltólhoz, akkor nem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!