Cyco vagy Capriolo kerékpár?
Városi használatra kellene, munkába járásra, napi 2x3 km. Pont megtenné egy használt is, de inkább agyváltósat szeretnék, 28" méretben, teljes felszereltséggel, preferáltan sötét színű férfi vázzal.
Cyco:
Capriolo: [link]
A Cyco tetszett meg először, az alábbi iromány alapján nem tűnik rossz vételnek: [link]
Bár a rugós nyeregcsőt fölöslegesnek érzem, inkább az első teleszkóp, ami elbizonytalanít, jobb lenne egy merev villás, de legfeljebb majd ha beadja a kulcsot, akkor remélem cserélhető.
Abból is az elsőnek talán szimpatikusabb a világítása az agydinamóval, még ha a pedál műanyagnak is tűnik, viszonylag masszív.
A másodikon egyszerűbb a lámpa és úgy látom hagyományos dinamós, bár mintha a teleszkóp útja viszont picivel hosszabb lenne és kicsit más a váz, a nyereg, a kormány. Némileg drágább, ugyanakkor van hozzá pumpa, prizma.
A Capriolo váza bár hasonló, nem tudom van-e olyan jó, viszont merev villás. Illetve a világítás már nem dinamós, van hozzá km óra, lakat, kulacstartó, bár olcsóbb is, de a V-fékek helyett itt már csak hagyományos fékek vannak, a kitámasztó kevésbé masszív és a pedálok is műanyagok.
Vedd meg a Cycót. Máshol is olvastam, hogy nem rosszak.
Mivel nem túrázni, vagy nagyokat tekerni kell, hanem melóba járni és városban tekerni, valóban kicsit túlzás az első teleszkóp, de ha azzal adják, akkor azzal adják :-D
Ahogy írtad, ha majd elhasználódik, akkor cseréled egy merev villára.
Igen, én is úgy találtam, hogy kb. Decathlon kategóira, ami bár nem teljesen szaküzleti, sokkal jobb mint egy nagyáruházi, ár/érték arányban ilyen célra elvileg ajánlott választás.
Igazság szerint van saját lámpám is, lakatot pumpát úgyis tervezek venni, tehát az extra tartozékok annyira nem hatnak meg.
Az agydinamó okozott még némi fejtörést, hogy vajon mennyire fogja vissza a kereket, ugyanis amiatt kevésbé szimpatizálok a dinamózással, hogy az abroncson futóval gyakran gond volt, de ez a megoldás tetszik. Bár tapasztalatom szerint hamarabb sérül a kábelezés, viszont ha meg mégis elemesre váltok, akkor meg ott marad potyára.
Szerintem terepszemle alapján fogok dönteni, hol szebb állapotú az alap szerkezet, kevesebb a rozsda. Igaz a képek alapján a Capriolo festése és szerkezete a legjobb állapotú, ajánlást nem találtam rá, illetve a hagyományos fékek és pálcikás kitámasztó miatt hátrányból indul.
Az agydinamós Cyco-t vettem végül.
Az agydinamó nagyon bejött, szinte semmi fékező hatása, szinte hangtalan és már tolva is jó fényt produkál.
Ez V fékes, 7 sebességes agyváltó marokváltóval, szintén aluváz, 28-as városi gumikkal. Tudatosan ezt kerestem. Ahogy sejtettem az első, egyszerű, rugós teleszkóp nagyobb padkánál ér valamit, remélem nem lesz vele gond, a rugós nyeregcső szintúgy. Vásárlás után néhány beállítás, olajozás érezhetően dobott rajta, egy nyereg és markolat cserén gondolkodom még én is. Bár elsőre kicsit drágállottam, összességében nekem is bevált, eddig semmi nagyobb hiba, jól bírja a strapát és a kilóimat, úgyhogy egyetértek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!