Országúti bicaj, szerintetek megéri-e?
Sziasztok!
12 évig fociztam,de 2 éve volt egy sérülésem,és azóta nem megy úgy a játék mint kellene. Igy a foci maradt hobbinak,viszont szeretném magam beledobni a bicajozásba,egyelőre kezdőnek számitanék ezen a szinten.
Mivel most nem tudok túl sok pénzt rászánni,kezdeném egy kicsit gyengébb tipussal.
Mi a véleményetek a Capriolo Firebird 3-ról?
Az idén jött ki.
Én féláron betudnám szerezni,azaz 120.000 forintért.
Szerintetek megéri? És mi a véleményetek róla?
Itt az adatok róla.
Köszönöm előre is.
Közben találtam egy ilyen tipust:
255 euróért használtan. Viszont elég messze van tőlem,igy az úttal együtt lenne legalább 320-330 euró.
A pasas azt mondja 1 hónapig használta.
Viszont egy barátomnak van firebird v2-ese,és dicséri. Szóval nem tudom mi a gond a capriolo-val.
Én a 3mas újan olcsóbban betudom szerezni mint a 2est :) Féláron,szóval az érdekelne mi a véleményetek a felszereléséről?
Én nem értek hozzá.
Amit másodjára küldtél az cyclocross gép. Persze, ellehet vele nyomulni rendesen aszfalton is de csak másabb.
A kettő közül mindenképp a Capriolo.
Köszönöm a válaszokat.
Keresgélek még akkor. Amúgy én Szerbiában élek,és a környéken elég jók az utak,kitudok jelölni magamnak olyan útvonalat,amelyen nem kell paráznom az út rossz minősége miatt.
Akkor esetleg letudná valamelyikőtök irni röviden,hogy mit vegyek figyelembe?
A TREK márkájú bicajokról olvastam,hogy elég jók.
Kicsit gyűjtök és akkor tavaszra megtudom venni ezt mondjuk.
A capriolo most a tél miatt le van árazva,de ha azt mondjátok,hogy ez a Trek jobban megéri akkor inkább várok tavaszig. Nem szeretnék melléfogni,mégha sokkal szebb is a capriolo,lehet csak "majomfogó" ez a design :D
Ha 120e-ért meg tudod venni a Capriolot ugyan ezzel a felszereléssel, az elég szuper ár. Egyébként én is a használtat ajánlom, és ebben az árkategóriában még inkább az acél vázat. Ebbe persze bele lehet kötni :)
Valaki magyarázza már el nekem, hogy a Caprilio jobb fékváltókarján hogy vannak azok a bovdenek, mert nem értem :)
"Valaki magyarázza már el nekem, hogy a Caprilio jobb fékváltókarján hogy vannak azok a bovdenek, mert nem értem :)"
A fékkartól jövő két bowden az első és a hátsó váltóé, az a bal és a jobb kartól jön. A kormány tövénél lévő kettő a fék, az a bandázs alatt van vezetve kormánytőig. A váltóé a fékkartól szabadon van.
Szemből jobban látszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!