Tanácsok hosszú távú és nagy szintes tekeréshez?
Nem tudom, hogy miben jó ötlet a nyeregcső állítgatása. A hajtás hatékonyságához pontosan belőtt nyeregmagasság kell. Azt csak hegyi kerékpározásnál (mármint MTB) teszem meg és pont downhill szakaszra, hiszen ott nem a tekerés hatékonysága a cél, hanem hogy ki tudd mozogni a terepet.
Pont múlt hétvégén volt egy 80/1500 hegyi túrám. Gyors és lassú felszívódású szénhidrát, némi amino (és fehérje), izotóniás, kalcium-magnézium-cink-D-C vitaminok. Nem volt gyors, de nem is vágott haza. Indulás előtt 1 órával volt full tank étel és multivitamin, utána nap folyamán 2 megállós étkezés és nem emlékszem, talán 3-4 menet közbeni gyors. Nagyjából 3lit folyadék ment el, kb. a felén voltunk napon.
Én amire szavazok: Gatorade és Amino magic+citromlé+szőlőcukor italnak (amikor elfogytak, sima víz), ételből saját recept, kieg. ételnek valami Biotech-es fehérje szeletből 1 db, energiaszeletből (ebben kevés a fehérje, olyan 20%, viszont több a szénhidrát), vitaminok kapszulás formában (a pezsgőtabletta rossz ötlet véleményem szerint).
Korábban sokszor szívtam meg és égettem ki magam idő előtt, most ezt sikerült megúszni. Valóban nem szabad túlpörögni az emelkedőkön (ezt meg kell érezni, nincs rá pontos recept), ahol pedig lehet, ott megtolni. Főleg kaptató elején és lejtőzésekkor. Persze amennyire terep engedi, nyilván pl. ne egy full ismeretlen és/vagy sziklás szakaszon küldd meg a 60-at. Ha kérdésed támadna ezen belül, privizz, ide részletesebben nem szívesen.
Egyet értek a felettemlévőkkel, kivéve az ülésmagasságos dolgon, azt én sem értem.
Illetve ne a konzszitens sebességre hajts, hanem a konzisztens teljesítményre.
A nyereg magasàg állitosdinak terepen van értelme,szóval az ilyen 2forintos okasság..ha éppen úgy adódik akkor jó.
Igazából nem sokba különbözik a 90től. Mondjuk a szint a duplája,a hossz viszont csak 1,5x. Szóvaldurca emelkedők reszámits. Figyeldmeg,hogy 40et miböl hozolki,és nagyjából annyi plusz kell a 90hez képest. Azért nagyjából mert az nem egy külön álló 40km es tura hanem a 130része.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!