Mire való ez a biciklimen?





A "keréknél" gondolom a teleszkópot feljelöli.
Ha plusz irányba tekered elvileg keményebb lesz a teleszkóp, ha mínusz irányba akkor gyengébb, jobban össze tudod nyomni. Minél nehezebb vagy annál erősebbre állítsd, minél könnyebb annál puhábbra. Ha városban tekersz szintén keményre állítanám, mert a rugózó teleszkóp elnyeli az erőt, ezért városban és emelkedőn nem használjuk, mert bár menő meg minden, minden olyan rugózás, ahol nincs szükség komolyabb csillapításra, elveszett mozgási energia. és 8 centis szintkülönbség nem a komolyabb csillapítás kategória
De ha a biciklid nem súrolta a 140-150 ezret, akkor sokmindent nem várnék a helyedben ettől a funkciótól










Jobb, ha kevés kerékpáros ismerettel nem tekergeted sehova.
Láttam már emberkét, aki addig tekergette fel-le, míg a felső határára jutott a menetnek és az első döccenőnél a komplett elasztomer-kupacot ellőtte a füle mellett a teló állítócsavarostól. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!