Ha a 73-as monoblokkomat nem hézagolom ki, jelent valami problémát?
Amúgy eléggé ért a bicajokhoz. Volt szerelő is!
Lehet csak valamiért haragszik rám, és azért mondta ezt :D
De jobban belegondolva igazatok van! Ha van alátét, akkor az alátéthez odatudom szorítani a csapágyházat. Ha jól oda van szorulva, akkor kevésbé tud hajlani a menet, mivel van egyfajta tartása is. Pontosan ez a lényege, nem?
Mármint ha nincs hézagoló, akkor az utolsó külső menet kapja a terhelést, ha van hézagoló, akkor a teljes menet kapja az erőhatásokat?
próbáld meg hogy a két csésze 68mm-nél közelebb tud elhelyezkedni , ekkor becsavarva a vázban szorul meg . ha igen akkor a havernak igaza van, az egyik hajtókar lesz 5mm-rel messzebb a váztól , nem gond.
Ha viszont valami nem engedi a csészéket 68mm-ig össze (tengely, csapágy, távtartó) akkor nem a középcsapágyházban fog rögzülni és akkor kell a távtartó.
Rajzolni sokkal könnyebb volna, mint leírni. De röviden más erőhatásoknak lesz kitéve a rendszer. Kirakatbicajozásra persze elég (is) lehet, de a howitzert én még nem sűrűn láttam teszkóbajáróson. ;)
Azzal, hogy a hézagolókat használod, pozícionálod is a láncvonaladat. Azzal, hogy összeszorítod, eléred ugyanazt, ami a gyorszáras üreges tengelyek elve, hatványozódik a szakítószilárdság. Nem utolsó sorban ahogy elvándolor az alátámasztási pont, a monoblokk teste is más terheléseket kap. Konyhanyelven kb ennyi.
Egy csőtengelyes hajtásnál pedig remélem, végképp nem mondana ilyet, ott ugyanis a tengelynek változik meg az alátámasztási pontja (ergo szépen kezded kinyírni a hajtóművedet - és persze a csapágyak is hamarabb nyíródnak el.) Off.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!