Mi a véleményetek a "rekumbens", azaz a fekvő biciklikről?
Mi az értelmük?
Mennyire praktikusak?
Tényleg hatékonyabban hajthatók, mint az ülő biciklik?
Ki nem tojja le, ha valaki pedelec-el legyaláz? Más kategória. Pont mint a reku.
Mindegyik kategóriát lehet"csak úgy" tekerni. És mindegyik kategóriával lehet nagyon szép, embert próbáló teljesítményeket produkálni.
A másfélmillás fullkarbon fullkampa fullizé versenygéppel utcán pózoló mennyivel jobb mondjuk Feribácsinál, aki autó helyett felül a pedelecre és villanyrásegítéssel ugyan, de lenyom egy százast csak úgy hobbyból.
Egyébként is. Az ember ne mással versenyezzen, hanem a tegnapi önmagával.
A fekvőbicikli bár furán néz ki, de értelme és praktikussága a hosszú táv gerincet leginkább kímélő megtétele. A timetrial v. triatlonos bringák is máshogy néznek ki, ott is egy cél szentesíti az eszközt.
Köznapi közlekedésre, átlag felhasználásra a hatékonyság növelésnek a macerásság növekedése miatt (pl. szállítás, sokszor egyedi műszaki megoldások vs. átlag szervízkellékek) véleményem szerint nem érdemes.
De míg a reku tényleg kerékpár, addig amit itt hoztak fel, az elektromos v. robbanómotoros "rásegítéses biciklik" már valóban másik kategória, ahol a hatékonyság növeléséhez külső segítséget vesznek igénybe, így aki versenyezni szeretne a másikkal, annak ez már nem összehasonlítható, ott egy ember + egy motor hibrid kettőse adja a teljesítményt és mindkettőt lehet "tuningolni". ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!