Hány év alatt lehet megtanulni ilyen profin biciklizni a városi forgalomban?
https://www.youtube.com/watch?v=T8uAhd3vOYw
Nem semmi trükköket csinálnak és centire pontosak mindig, nagyon profik ezek a biciklis futárok.
Ez nem profizmus. A bringás futárok sokat tettek azért, hogy ma Magyarországon kb kollektíven utálják a kerékpárosokat. Autós megfelelőjük a kokszos tahó kopasz BMW-s, aki azt hiszi, övé a város. Ugye őket sem tartjuk csak azért profi sofőrnek, mert indexelés nélkül tud kanyarodni, vagy nem ismeri a sebességhatár fogalmát, parkolási kultúráról nem is beszélve.
Kérdésere válaszolva: a videóban látottakhoz hasonlóan akarsz tekerni, akkor kell nem kevés rutin városi bringázásból, és mellé hagyd figyelmen kívül a közlekedési szabályokat (azaz: "igazodj dinamikusan a forgalomhoz").
Mondjuk napi 10-12óra 3-4év alatt.
De ne akarj így bringázni.
Ugyan én még jogsitlan ember vagyok és igazából félek tőllük,nem igazán valók a városi forgalomba...és ha elcspja őket valaki akkor még nekikáll feljebb.
Ehhez nem kell különösebb tudás, sőt... Szabályosan közlekedni, abban van kihívás!
Bringásként az efféle szutykokat lerúgnám a fenébe. Miattuk gyűlöli az autósok jelentős része a bicikliseket. Söpredék népség.
Bringás létemre sajnálom, hogy bringástól nem lehet jogsit bevonni.
Nem örülök, amikor ilyen közlekedésű elemek miatt utána velem bunkó egy autós.
Ilyet senki se tekintsen példaképnek.
Szerintem sok hívet toborzott ennek a stílusnak a Fék nélkül film is. Az még hülyének állítja be azokat is, akik féket szerelnek a bringára (a filmben a féket leszerelni nem hajlandó futár természetesen a fék MIATT esik el). Borzalom.
Na várjál, én itt valamit nem értek.
Ha valaki profin biciklizik, az szerintem azt jelenti, hogy a KRESZ-t betartva, az agyát használva közlekedik. Mintha egy autó lenne alatta, csak ez éppen nem autó. Ehhez kell pár ezer kilométer gyakorlat.
Amit a videóban látok, az az, hogy néhány türhő állat keresztül-kasul járkál piroson át, autókat lefullasztva, gyalogosokat lecentizve, mintha akkor ülne először biciklin. Ehhez kell 0 kilométer gyakorlat.
Igen a futár dolga az,hogy gyorsan vigyen cuccot
És ezért is nem a legjobb a bringás futár...bár kis méretű cuccok gyors nem nagytávolságra cipelésre jók,főleg dugóban.
De az megoldható szabájszerűbben is.5-6 perc nyereség nem számit,ha meg mégis akkor règen rossz.
Amúgy a 7. Válaszával én sem értek egyet.
A KRESZ betarása nem egyenlő a profizmussal.
Mert a logikád szerint minél kevèsbétud valaki közlekedni,minél rutintalanabb,minél inkább fél,és ezért szabáj követőbb annál profibb. A szabájok betartasa,követése nem profizmus.
A video szereplői nagyon profin kezelik a bringát,elképesztően gyorsan reagálnak a forgalmi helyzetek változására,de sajnos mások testi és vagyoni épségét is kockára teszik. A pénzük hajszolása,és a konkurencia belekényszerití őket a közlekedés ilyen formájába.
Akarva akaratlanul(de felvesznek egy bizonyos stílusu közlekedést)amit bizonyos közössegek követendő példának tartanak.
(Fiatalok,fixisek,bmx esek,stb)
1-2 év alatt bárki eljut erre a szintre,de nem érdemes rájuk példaként tekinteni. Nem azt a fajta közlekedési formåt üzik amire a közlekedő közösseg vágyik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!