Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Miért szólják annyira le a...

Miért szólják annyira le a csepel torpedo 3mat?

Figyelt kérdés

Egyáltalán nem vagyok elfogult vele, teljes mértékben nyitott vagyok minden véleményre, értelmes válaszra.

Köszi!


2016. aug. 22. 23:48
 1/8 anonim ***** válasza:

Én is kaptam egy Csepelt 1 éve, és iszonyatosan, hihetetlenül, brutálisan SZAR. Konkrétan esik szét, már a hetedik kereket cserélem rajta, és amennyi szervizpénzt már ráköltöttem, vehettem volna egy normális kerékpárt is. Ezenkívül lassú, a váltószerkezet szar, a fék úgy kopik mintha vajból lenne, és a terepet a legkevésbé sem bírja.

Nem hittem volna hogy ezt mondom, de a TESZKÓ gazdaságos 13 ezres "montenbájk" gagyi utánzat strapabíróbb és jobb minőségű, mint ezek a Csepel hulladékok.

Kerüld el jó messzire.

2016. aug. 23. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Alex Fly ***** válasza:

Miért, leszólják? A testbike-n elég jókat írnak róla...

Tény, hogy nem egy felsőkategóriás gép, de kategórián belül abszolút vállalható.

Előző hozzászólónak meg csak annyit, hogy a felsorolt hibák nem a kerékpár típusától függenek. Ha a hetedik kereket tette tönkre, akkor ugyanezeket a kerekeket egy Pinarelloba szerelve is hazavágta volna. Ugyanez a helyzet a fékekkel is. Nálam pl. a jó öreg Longus fékek a TriStop betétekkel ugyanolyan jól működtek a Csepel vázra épített kerón, mint egy felsőkategóriás gyártó csúcsmodelljén tették volna.

Nekem is volt ismerősöm, aki kerékcserekor megvette a szimpla acélfelnis kereket, mert párszáz forinttal kevesebbe került, mint egy használható. Aztán a bicaj volt a sz@r, mert nehéz, nem fog a fék, pontatlan a váltó, stb...

Könnyű a kerékpárgyártót hibáztatni a saját hozzánemértés és zsugoriság miat.

2016. aug. 23. 05:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Itt a gyakorisok szokták leszólni, csak szeretném tudni, hogy miért.

Nekem csak edző bicajnak kéne.

2016. aug. 23. 10:23
 4/8 anonim ***** válasza:
4 kilogrammnyi kályhacső. Inkább vegyél valami régebbi gravíros cr-mo vázat, sokkal jobban megéri. Könnyebb, merevebb, és a geoja is sokkal jobb a Csepelnél az összesnek. Annyi előnye van, hogy olcsó, meg szépek a színei...
2016. aug. 23. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Én azért, mert egyszerűen rossz vétel. A hipermarketes kategóriánál jobb minőség, de nem ér meg 100-120 ezer forintot azért, mert a piros féktest mellé piros a hajtókar is... Ha valaki fórumon kérdez utána egy terméknek, akkor az már valamennyire tudatos vásárló és szerintem a Csepel nem őket célozza meg. Ha alkatrészenként veszed meg (nem nagyker áron), akkor is kb. ugyanennyibe kerül. Aluvázzal, acél villával egysebességes szabadonfutós kivitelben egész jó kis városi bicikli lenne ~70-ért, deluxe 7sebességes változatban meg lenne 109 900. Ezt tartanám viszonylag normálisnak.

De az ilyen cikk elég nevetséges: [link]

nem teszt ez, hanem marketingduma


Én meg azt nem értem, hogy az emberek miért irtóznak a használtbicikliktől. Itt van egy ilyen például:

[link]

Erre veszel egy pár jobb külsőt meg egy szebb nyerget és 60 ezer alatt vagy. Esetleg elviszed "átnézetni", de gondolom azt magad is látod, ha nyolcas van benne ill. szorul vagy kotyog a csapágy.

Én sokkal jobban kedvelem ezeket a régi acélvázas bicikliket, mert ezek nem három szezonra készültek.

2016. aug. 23. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 Wadmalac ***** válasza:

Nagy hiányosság a CrMo-nál nehezebb (vastagabb csövek) és mégis kisebb merevségű sima acélváz.

Az alkatrész-szettel sincs éppen elkényeztetve, azért ebben az árban llegalább rész-szettben jobbat szoktak rádobni a trekkingekre, országútikra.

A gyári műanyag pedálokról már a boltban lehet tudni, hogy csak azért került rá, hogy ne csak egy menetes lyukkal adják a hajtókaron.

Nincs külön vázkialakítás a 135 széles hátsó tengelyhez, egyszerűen gyárilag belefeszegetik a szélesebb agyat, ami szerintem botrányos megoldás.


Szóval, összefoglalva a bajt, egy idejétmúlt rossz vázra szív és érzés nélkül ráhajigált noname alkatrészek, csak a reklám kedvéért megdobva némi alsó kategóriás Shimano hajtással.

Nem mondom, hogy nem lehet hobbibringázásra jól használni, de az ár-érték viszonya rossz. Erősebb strapához, 80 kiló feletti bringáshoz előre látható a rövid élettartam.

Sajnos ez nem az a kategória, ami némi utólagos alkatrész-tuninggal feldobható, mert szíve mélyén is vérzik.


Ettől függetlenül csúnya dolog a másik lovát köpködni.

2016. aug. 24. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a kifejtett válaszokat!

Akkor leteszek erről a bicóról, nem szerzek be egyet, keresgélek tovább.

2016. aug. 24. 12:40
 8/8 Wadmalac ***** válasza:

Mennyit tervezel kiadni?

Épp most építek egy trekkinget (pontosabban egyenes kormányos országútit, vagyis nem v-fékes, hanem két forgáspontos oúti fékes), 2X8-as hajtással ,egyenes kormánnyal, csupa új alkatrészből és vázból, kifejezetten eladásra.

Annak a torpedónak a másfélszereséért megszámítom.

És ez Claris hajtást és agyakat kapott.

Ha érdekel, tudok képeket küldeni. Már csak egy első villa hiányzik.

2016. aug. 24. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!