Melyik kerékpár lenne jobb számomra downhillezni? Még kezdő vagyok 170cm magas és 55kg.1. bolha. Testbike.hu/hirdetes. Php? Clid=236274&pst=4 2. bolha. Testbike.hu/hirdetes. Php? Clid=229071&pst=4
Figyelt kérdés
A szempontjaim váz strapabírása, fordulékonyság súly, stb.2015. dec. 11. 16:02
1/12 anonim válasza:
Kár, hogy a szempontjaid között nem szerepel a link helyes bemásolása (nem, nem bányászom ki a szóközöket)
2/12 A kérdező kommentje:
Testbike.hu/hirdetes. Php? Clid=236274&pst=4
bolha. Testbike.hu/hirdetes. Php? Clid=229071&pst=4
2015. dec. 11. 22:16
3/12 anonim válasza:
Hát aki nem tud második próbálkozás után sem normálisan linkelni, annak nem való bicikli...
5/12 anonim válasza:
Hát nekem egyik sem tűnik kihagyhatatlan ajánlatnak. De ha megfogadsz egy tanácsot, akkor ne költs el kezdőként ennyi pénzt biciklire. Egyrészt nem tudod úgy se kihasználni, másrészt ilyen biciklikkel nehéz kitekerni a hegyre. Én merev vázasba gondolkodnék a helyedben.
6/12 A kérdező kommentje:
Meg indokolod miért kezdjek merev kerékpárral?
2015. dec. 12. 13:21
7/12 anonim válasza:
1. fully vázzal nem fogod annyira érezni a hátsókereket (lassú leszel), a forgáspontokat és a rugóstagot karban kell tartanod. 2. Ha csak nem egy bringapálya mellett laksz, ahol van felvonó, akkor szenvedés lesz kitekerned a pályára ha egyáltalán kitudsz. 3. merev bringát kezdőként sokkal könnyebb kezelni. Egy jó tanács. Mivel 170 cm magas vagy, egy 16 colos freeride vázzal kényelmesen kitudsz tekerni szinte bárhova. Ha pl. megtetszik ez a bicikli [link] és megveszed, hiába nagyon jó vétel ha nem tudsz vele kitekerni a hegyre, szemben ezzel a bringával [link] , ami közel sem olyan jó vétel mint az előbbi, viszont kitekerhetsz vele a hegyre. Ha kisméretű vázat veszel, hiába van rajta váltórendszer, állva kell tekerned, vagy ha ülve tekersz a térd ízületeidet veszed igénybe.
8/12 A kérdező kommentje:
Nekem van egy polarx 4x kerékpárom és az lenne a kérdésem hogy azzal el tudnám-e kezdeni?