Az ősz teleszkóp nagyon idős, néha megrogyik menet közben.
Egyébként, hogy neked ÖSSZteleszkópos vagy merevvázas bringa való-e az attól függ, hogy mire akarod használni.
2015. aug. 13. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 A kérdező kommentje:
akkor Össz melyik bicikli a jobb? amin 2 teleszkop van vagy csak első teleszkop?
2015. aug. 13. 13:25
4/7 anonim válasza:
Na akkor én most nem fogok belekötni a helyesírásba és válaszolok.
Az össztelós biciklik újan 300+ ezernél kezdődnek és downhilles (pesze vannak más.ágai is) biciklik.
Arra használnják hogy hegyről jönnek le. Direkt erre vannak kialakítva másképp nem nagyon lehet használni mert lassabban haladsz betonon a gumik gyorsan kopnának.
Az ilyen 40ezres tesco bikeok nem jók erre azon csak dísz a teleszkóp és nem jó semmire (láttam olyat is a tescoba hogy fordítva rakták bele a teleszkópot...)
Ma már a trekking biciklibe is raknak első telót aminek van max 6cm útja abból meg kimozog 1et.
Szóval gondolom te nem fogsz downhillezni így nem ajánom az össztelósat. Persze boltbajárásra a tesco bike is jó egy darabig.
-----
Üdv: egy freerider(umf hardy3)
2015. aug. 13. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 A kérdező kommentje:
Kősz es az elsőteleszkopos biciklit mire használják?
2015. aug. 13. 16:40
6/7 anonim válasza:
Az, hogy első teleszkópos bicikli, az nem jelent sokat. Ugyanúgy csak első teleszkóp van egy trekkingen, egy cross-trekkingen, egy merevvázas mountainbikeon (amiből van 3 különböző változat), egy dirt-ön, némely freeride-on, sőt még városi cruiserből is létezik teleszkópos. Mindegyik másra van kitalálva, összehasonlíthatatlanok. Melyik a jobb? A szappan vagy a leguán?
2015. aug. 13. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 Alex Fly válasza:
Nos a teleszkóp lényege, hogy egyenetlen terepen nem pattog a kerék, hanem folyamatosan az úton tartja azt. Így állandó a kontakt a talaj és a kerék között, nagyobb sebességnél is irányítható marad. A kormányzás és fékezés miatt ez inkább az első kerék miatt lényeges -ha az önálló életet él, az biztos bukást jelent. A hátsó csillapításnak ugyanez a szerepe: nagyobb sebességnél kezd megcsúszni a hátsó kerék. De azt egyrészt korrigálni lehet bukás nélkül, másrészt egyenetlen terepen max. brutális lejtőzéskor ér el az ember ekkora sebességet. Másik eset a freeride és hasonló felhasználás, amikor a földetérés energiájának egy részét a rugózás vezeti el. Megjegyezném, hogy egy átlagos kerékpár esetében viszont a váz és a kerék előbb törik...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!