Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Nem arról volt szó, hogy a...

Nem arról volt szó, hogy a BUBI ingyenes lesz?

Figyelt kérdés

Na erre most kiderül 20 ezerért vehetsz éves bérletet, miközben 50-ért már saját biciklid van és nem 30 percre hanem egész napra.


Az még hagyján, hogy ocsmányul néz ki, nyilván direkt, de hogy van pofája a BKK-nak a londoni vagy más nyugat-eu.-i árakkal összehasonlítani?! Londonban nem 80 nettót keresnek.


Ki kell váltani egy bérletet sok ezerért. Nagyon kíváncsi leszek, hogy hány ember váltja ki és remélhetőleg, nem a BKK-sok fogják majd a statisztika javítása végett.


Mondjuk amilyen éves sokmilliós jutalmak röpködnek pofátlanul, abból biztos futja Vitézyék egész családjának BUBI bérletre.



2014. márc. 24. 23:45
1 2 3 4 5
 21/44 anonim ***** válasza:
nem terelek, te vagy a tipikus gusztustslan kötekedõ válaszadó. nem ingyenes mivel napi-heti-éves jegyet kell hozzá kiváltani, a jegyváltással 1 biciklit alkalmanként 30 percig ingyen használhatsz, nem pedig korlátlanúl. Igaz korlàtlanul igénybe veheted a 30 perces ingyenes solgáltatást. én sem írtam egyszer sem mást, te sem írtál mást, csak kötekszel mert ettõl vagy boldog...
2014. márc. 25. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/44 A kérdező kommentje:

Ahogy elnézem mindenki drágállja, JOGGAL.


[link]


És a lényeg ott van a hozzászólások között.


A nettó (magyar) fizetés 9%-ába kerül a bérlet, míg a többi ország fizetéséhez mérten 1-2% körül.


Kérdés mi indokolja ezt az ötszörös! magas árat és ha az egész MOL reklám, akkor pláne miért ilyen drága.


Vajon Vitézy úrfi erre milyen magyarázattal tud szolgálni?

Beleolvasva a közbringa előnyeibe a BKK BUBI oldalán, elég gyerekes előnyöket írnak, de a legviccesebb, hogy azért jó a közbringa, mert "Egész úton friss levegőhöz juthatunk."

Ezt 5 éves gyerekekkel íratták össze?

Az hagyján, hogy nincs olyan büdös város mint Budapest, de hogy egy ilyen mondatot odaírni, az azért több mint megmosolyogtató.

2014. márc. 25. 15:08
 23/44 anonim ***** válasza:

El mondok egy nagy igazságot SEMMI SINCS INGYEN!

Az biztos, hogy a magyar átlag fizetéshez képest nem olcsók a bérletek. Remélhetőleg idővel nem csak a külföldieknek éri meg majd használni igazán.

2014. márc. 25. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/44 A kérdező kommentje:

Mindenki tudja, hogy semmi nincs ingyen. DE!


Ezt a projektet 85% uniós pénz finanszírozta, valamint az egyik legnagyobb magyar gazdasági vállalat a MOL (már ha egyáltalán adtak bele pénzt, de gondolom igen, ha így nevezik: MOL BUBI).


Miért kap ingyen? reklámot egy amúgy busásan nyereséges cég? Amelyik hozzájárul ahhoz, hogy mindenki nyeli ezt a sok szemét kipufogógázt. Magyarul mérget árulnak, majd még képmutató pofátlan módon kapnak egy reklámfelületet, azok "hátán", akik tekernek, nem szennyeznek, kifizetik a biciklit, nem terhelik a forgalmat stb.


(Most hagyjuk, hogy mi mindenhez kell a MOL. Tudom, hogy sok mindenhez.)


Nyugodtam beleférhetett volna egy olyan üzleti modell, hogy a reklámozók fizetik a használatot, karbantartási díjat.

2014. márc. 25. 17:29
 25/44 anonim ***** válasza:

ma 16:43

Mondd te gondolkodsz is, vagy csak úgy idehányod ami a fejedből kiesik?

Lehet, hogy semmi sincs ingyen, de ez rohadt drága. Nem a magyar fizetésekhez képest, hanem amúgy. De nem csak ez hanem sok más is.

Most olvastam pont egy cikket máshol, hogy a magyar szélessávú internet díja a 3. legmagasabb az eu-ban. Ami megintcsak vicc. De hiába nálunk minden ilyen rohadt drága. Ha meg állami kéz van benne, akkor simán borítékolható a sikkasztás és a brutális felár.

2014. márc. 25. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/44 fGhw39-84th ***** válasza:
Szerintem ez így teljesen reális. Amerre a világban jártam, mindenhol így működik. A közösségi bringa arra jó, hogy munkába lehessen járni, és nem azért, hogy hétvégére kiránduljatok a gyerekekkel a dunkakanyarba. Azt persze meg lehet csinálni, hogy dokkolod 25 perc után, majd kiveszel egy másikat (legalábbis azokban a városokban, ahol én ilyet használtam ez lehetett csinálni).
2014. márc. 25. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/44 A kérdező kommentje:

Itt is lehet ilyet, hogy 29 percenként cserélsz, ezzel semmi baj nincs, a baj, hogy maga a használat JOGA drága.

Tehát aki ezt üzemeltetni fogja, az busás haszonra törekszik eu-s pénzből.

Ráadásul inkább ezt kellene államilag támogatni, mint a NOKIA dobozos gyökér sikkasztókat.


Dávidka milliós jutalmát nyugodtan be lehetne forgatni pl. ide a BUBI programba és nyilván lenne még pár. Ha a BKV-t minden évben lehet konszolidálni, akkor talán ezt a programot is lehetne.


Remélhetőleg változni fog és ki lehet majd váltani ingyen is. Mondjuk lehetne élből 10 alkalom ingyen minden magyar állampolgárnak, már csak kipróbálásnak is.

2014. márc. 25. 19:01
 28/44 fGhw39-84th ***** válasza:

Tévedésben élsz. Éves szinten 2o rongy egyátalán nem drága (napi 54 forint!!!), és ezért a pénzért drága szolgáltatást is nyújtanak.


"Tehát aki ezt üzemeltetni fogja, az busás haszonra törekszik eu-s pénzből. "

Ez sehol a világon nem nyereséges. A közösség nyer, ha kevesebb a kocsi az utakon és tisztább a levegő.

2014. márc. 25. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/44 anonim ***** válasza:

@fGhw39-84th

Nem drága?? Bakker te hol élsz??? LOL Te sem gondolkodsz úgy látom. De legalább vennéd a fáradtságot és megnéznéd amit a kérdező linkelt. No-ban ennek az árnak a 60%-a. De van ahol csak a fele. A percdíj is sokkal olcsóbb máshol. Gyakorlatilag csak Londonban drágább az egész. Ami eléggé vicces.

Ehhez képest mi ebben is az "élen" járunk.

2014. márc. 25. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/44 fGhw39-84th ***** válasza:
Ha neked napi 5o forint sok, akkor nagyon sajnállak. Majd ha felétek járok viszek néhány konzervet, meg kinőtt pucsit a gyerekeknek. ;-)
2014. márc. 25. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!