Nem arról volt szó, hogy a BUBI ingyenes lesz?
Na erre most kiderül 20 ezerért vehetsz éves bérletet, miközben 50-ért már saját biciklid van és nem 30 percre hanem egész napra.
Az még hagyján, hogy ocsmányul néz ki, nyilván direkt, de hogy van pofája a BKK-nak a londoni vagy más nyugat-eu.-i árakkal összehasonlítani?! Londonban nem 80 nettót keresnek.
Ki kell váltani egy bérletet sok ezerért. Nagyon kíváncsi leszek, hogy hány ember váltja ki és remélhetőleg, nem a BKK-sok fogják majd a statisztika javítása végett.
Mondjuk amilyen éves sokmilliós jutalmak röpködnek pofátlanul, abból biztos futja Vitézyék egész családjának BUBI bérletre.
ma 09:28
Gondolkodni megint nem tudsz. Honnét veszed, hogy főleg erre használnák? Egy rakás más esetben is használható lesz.
6-7km-t meg simán leteker az ember normál tempóban.
6km meg baromi sok tud lenni. Azt nem tudom, hogy át lehet-e szállni másikra, mert eltekerek 20 perc alatt egy dokkolóhoz onnét meg kikölcsönzök egy másikat. Bár szerintem erre is gondoltak.
Kérdező, ott van a linken elég egyértelműen. Legalább elolvasnád.
"Az alkalmi bringások és a turisták 24 órás, háromnapos vagy hetijegyet válthatnak, ezek ára 500, 1000, illetve 2000 forint lesz. Ők az érintőképernyős termináloknál, a Mol Bubi honlapján vagy okostelefonon fizethetnek majd kártyával, de kaucióként 25 ezer forintot elkülönítenek a számlájukon."
A másik kérdésre is ott a válasz:
"A jegyek és regisztrációk érvényességi ideje alatt a kerékpárok alkalmanként legfeljebb fél óráig, korlátlan számban ingyen használhatók."
Vagyis akárhányszor átszállhatok és akár több órát is használhatom akár 500Ft-ért is.
ma 09:50
Akkor miért van oda írva, hogy korlátlanul használható, te agytröszt?
A Közbringa Kft. csepelre van bejegyezve, gondolom a Csepel-Schwinn valamelyik főnöke bulizta ki magának.
Van egy kisfilm az indexen, nem csak a dokkolókra kell ez a sok pénz, az informatikai háttérre, szervizre, a folyamatos bicikli elosztásra ami autóval végeznek (gondolom).
Sok pénzbe kerül, nem csak arról van szó, hogy dokkoló + bringák. Azt hogy drága-e, azt nem tudom megítélni, de nem hiszem hogy rosszul jár, aki belefogott, hiszen 900milliót az EU adott. De még mindig inkább az ilyen programokat fizessék az adónkból, mint sem a tolvajokat etessék.
Ettől függetlenül sokallom a 20eFt-os éves díjat, erősen állami támogatásban kellene részesíteni, illetve miért nem a MOL fizeti? Az egész egy k-va nagy MOL reklám, tehát jó volna tisztán látni hova mennyi folyik ebből, ha még az emberekkel is megfizettetik. Ez a MOL-nak aprópénz, és valószínű csurran-cseppen is valakiknek a reklámért.
Nem tudom mennyibe kerül, de csak a MOL reklámból kijönne az egész, (szerintem).
"a kérdezõ nagyon is jól értelmezi, attól, hogy megvetted a napi, heti, éves bérletet ingyenesen csak 30 perc jogosultságod van."
"sosem volt szó róla, hogy ingyenes lenne... "
"30 perc ingyenes igen, de ki használ csak 30 percre egy biciklit?"
Most terelsz mi?? Mert tévedtél de nem ismernéd el, hogy nem csak 30 percet lehet ingyen használni. Pedig többször is leírtad.
Szánalom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!