Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » S. O. S! A schwinn csepel...

S. O. S! A schwinn csepel kerékpároknál melyik a jobb almárkája? 1. Budapest "A" típus,2. Ranger ATB,3. Landrider és a 4. Boss ATB között? Melyikre érdemes beruházni és miért?

Figyelt kérdés

2013. aug. 30. 12:08
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%

valójában egyiktől sem kell sokat várni, de én a Landrider-t venném

több sebességes, masszívabb, bár mind felszerelt, de nem véletlen az árkülönbség, ha csak ránézek a hajtásra pl


de mindenképp érdemes több sebességesben gondolkozni, az 1 sebességes, és a 3 sebességes agyváltós nem a legjobb opció

2013. aug. 30. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
És a többi kerékpárról mi a véleményed?
2013. aug. 31. 10:40
 3/12 anonim ***** válasza:

még a Budapest tűnik olyan jobbnak, csak az 1 sebességes vagy agyváltós, de igazából nincs nagy különbség, szinte a legolcsóbb alkatrészek vannak beleépítve mindbe

felszereltségben hasonlóak, szinte ugyanaz mind

de azt már lehet borítékolni, hogy az első a pedálcsere lesz rajtuk, mert az minden műanyag 800ft-os legolcsóbb vacak

külön véleményt ezért nem tudok róluk mondani, egy kaptafa, más névvel, esetleg más kerék mérettel, az meg rajtad áll mit választasz a méretekből

azért én szétnéznék a használt piacon, jókat lehet kifogni, amiken jobb alkatrészek vannak, ugyanennyiért

2013. aug. 31. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 Esprimo Mobile ***** válasza:
100%
Én multhétvégén vettem 23-ezerért egy pöpec állapotu bolti igazoló lappal igazolt elsötulajos Landridert nexus 3-as agyváltóval. Nagyon megszerettem, bár az áttételezése elég érdekes, kicsit tul kicsi a hátsofogaskerék rajta 1-es sebeség jó elinduláshoz és 15-km/h tempóig. 2-es sebeség jó kényelmes 20-25-el kimenni a világból, 3-as fokozatban ojan nehéz tekerni hogy csak 25-feletti tempónál érdemes használni , de hosszabb úton azal a fokozattal is fárasztó tekerni hacsak nincs egykis hátszél. Mondjuk én 2*-res szivmütött vagyok , nemvagyok sportember, de 25-el 2-es fokozatba nagyonkicsi eröbefektetésel lehet haladni, egy nap nem mentem többet még vele 40-km-nél de ugyérzem simán letudnék tekerni vele egy nap 70-80-km-ert 23-25-ös utazótempóval(persze nemtul nagy szél mellet). Elöször ujat terveztem venni, mindenképp nexus agyasat akartam mert elsösorban városban használom és szeretem hogy megállás után is visszaválthatok az induláshoz, nagyon pöpec a nexus váltó. A budapest és a landrider között nincs nagy külömbség, a kormány, alu elsöagy, plasztikalu sárhányó, szebb festés szól a landrider mellett. Hajtómü 2 fajta, hogy meiken mivan épp az véletlenszerü. Én csak 168-centis vagyok, és elég magas vázmagaságút vettem, teljesen leengedett ülés mellett is kicsit nehezen ér le a lábam róla de megszoktam. Szóval ha véletlen te is alacsony vagy akkor feltétlen a legkisebb vázméretet rendeld, ha 175 feletti vagy akkor nemszóltam. Nagyon masziv bicaj, rossz uton eléggé ráz a nagy kerekek ellenére, de megbizható nyügmentes bicajnak tünik. Én 1-hét alatt nagyon megszerettem, bár a motorozáson kivül elötte sokévig elektromos bicajal jártam csak tönkrement. Én ajánlom a landridert. Ha a festés és minö nem számit anyira és elvagy ag
2013. szept. 1. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 Esprimo Mobile ***** válasza:
Bocsi zagyvaságomért telorol irkálok. Szóval a budapest is jó lehet csak egyszinü festésü acél elsö agyas, acél kormánypipás gagyibb sárhányóval. Szerintem nagyából ár-arányos a különbség a Budapest és landrider között, a Budapest sem lehet rossz vétel. Ha sokat túrázol láncváltósat vegyél (akkor budapest kilöve) , ha elsösorban városban használod föleg ha hóban-sárban is akkor agyváltósat vegyél, hogy Budapest vagy landrider az csak az igényed és pénz kérdése, használati szempontból mindkettö klasz hisz szinte ugyanaz, de a landrider a szépsége miatt jobban szerethetöbb .
2013. szept. 1. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

Sziasztok! Köszönöm a válaszokat! A véleményetek alapján valószínű, hogy a Landrider 21 sp. mellett döntők, mivel a magasságom 180 cm és főként túrázásra használnám (kb. 40km)

Esetleg a "Boss ATB"-ről tudnátok valamit írni? Igaz ez a kerékpár a legolcsóbb (35.000 ft.) Csak azért, mert a Landriver és a Boss ATB közt mégis csak 20.000 ft különbség van.

Köszönöm.

2013. szept. 1. 23:07
 7/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Szóval megvettem a Landrider 21 sp-t, mentem vele is a városban és már meg is állítottak a cigányok. Most már csak egy nagyon jó lakat kell hozzá. :)
2013. szept. 2. 16:23
 8/12 anonim ***** válasza:

lakatból kettőt ajánlanék, lehetőleg 2 különbözőt

én egy láncossal, és egy sodronnyal járok, egyik sem vékonyka, de a bringa még meg van

2013. szept. 2. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
A kerékpárhoz kaptam ajándékba egy YY-610 típusú kerékpár riasztót. Sőt, rendeltem egy U-lakatot 2.800ft-ért és azonkívül is van egy jó vastag kulcsos lakatom acélból. Nagyon remélem, hogy ennyi elég lesz.
2013. szept. 2. 20:49
 10/12 Esprimo Mobile ***** válasza:
Drakulálok az uj bicajodhoz , hogy a landrider-e a legjobb ár érték arányú trekking azt nemtudom (mivel én azt használom nekem az :) ) , de ha piszkálna a gondolat hogy 20-ezerel olcsóbban ATB-t is vehettél volna: 1. Gondolj arra hogy férfiasabb stabilabb útfekvésü , kátyúkat jobban toleráló bicajod van amihezképest egy mtb-atb-n ülni kicsit gyerekbiciklisebb kucorgósabb. 2. Köves egy kicsit egy utadbakerülö magadfajta testalkatú MTB-ATB-s bicajost , és figyeld meg miközbe követed egy egyenes utszakaszon hogy ő mien erőfeszitésel teker és neked menyivel lazábban kel pedálozgatnod hogy tarsd a tempóját .Az elölhaladónak nagyobb a légellenállása de szélcsendes vagy hátszeles időben akkoris levonható a külömbség hogy neked sokkal könyebb a trekkingel az utazótempót tartani, vagy egy lejtős úton tekerés nélkül gurulva utolérni az előtted haladó bicajost. Az előbb leirt tulajdonságok szerintem megérnek egykis plusz pénzt. Városon kívüli útjaid miatt a láncváltóval is jóldöntötél. A nexus váltót sokkal kényelmesebb használni, semmire sem kell figyelni váltáskor,nemkell előre gondolni az elindulásra megálláskor ha nehéz átételben van, mert 3-masból is 1-esbe válthatsz megállás után is és 1-esben taposhatod a pedált az indulás pillanatában recsegés és szalajtás nélkül. tartósabb és kevesebb gondozást-utánállítást igényel bármely láncváltónál. De drágább , állítólag kicsit rosszabb a hatásfoka a láncváltónál és a 3 sebeség fokozat nagyon kevés ahoz hogy minden körülmény között a számodra legmegfelelőbb átételt használhasd , ami hosszú úton azért nem mindegy. Minden zsákbamacska manapság de én úgygondolom jó bringát vetél , és kívánom hogy legalább anyira beváljon a vasparipád mint az enyém. A pedáljuk állítólag elég gagyik de hátha az is birni fogja. nekem fémpedál van rajta. Jó száguldozást.
2013. szept. 2. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!