Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Hogyan kell a pedált leszereln...

Hogyan kell a pedált leszerelni a biciklimről?

Figyelt kérdés
Úgy írjátok már le légyszi hogy érthető legyen:D köszi
2011. máj. 28. 09:41
1 2
 11/17 tatabike ***** válasza:

Valaki kérdezte, miért kéne bezsírozni? Azért, hogy ne rohadjon rá, meg ne nyekeregjen. Főleg akkor kell zsírozni a csavarokat, ha pl. acélcsavart tekersz alumenetbe, tehát két különböző fém érintkezik. Érdemes az egymásnak feszülő/szoruló alu alkatrészeket is bekenni, hogy ne nyikorogjanak (kormány/stucni, nyeregcső/váz).

Később sokkal könnyebb szétszedni is a bezsírozott cuccokat, plusz a berágódott kosztól nem szaródik el a menet pl. egy alu hajtókarban.

2011. máj. 30. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
óó hát pedált simán le lehet szedni.. próbálj kitekerni egy gyárilag behajtott monoblokkot :D:D
2011. máj. 30. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

17:25, ebben igazad van!

Bár az enyém gyárilag se volt zsírozva, de akkor ezután zsírozom.

Ha a nyeregcső ki nem álló részét is megkenem, nem fog csúszkálni a vázban? Azért elég nagy ütéseket kap és rajta van majdnem az egész testsúlyom.

2011. máj. 30. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
100%
Pedált, vagy hajtókart? A pedált amúgy nem túl nehéz, arra kell figyelni, a bal oldal fordított menetes... Tehát ha le akarod kapni őket, mind2 pedált hátrafele, azaz a hátsó kerék irányába kell tekerni. Néha nem egyszerű, mert nagyon rá vannak szorítva...
2011. máj. 31. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 tatabike ***** válasza:

19:50,


ha stimmel a nyeregcső mérete a vázcsőbe, nem fog csúszkálni, ne aggódj.


19:19,


a monoblokkoknál is többféle variáció létezik, az angol szabványúnál ott is az egyik oldal balmenetes pl., az olasznál mindegyik oldal jobbos, stb. Monoblokkot sem nehezebb kiszedni, csak megfelelő szerszám kell, és infó, hogy milyen szabványú, a többi gyerekjáték.

2011. máj. 31. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

Kipróbáltam ezt a nyeregcső zsírozást, de nekem nem jött be, nagyon nem!

Pedig stimmel a méret, mert gyári váz, gyári nyeregcső. Sose volt vele semmi problémám. Most viszont hogy bezsíroztam, úgy 1-2km megtétele után szépen lassan "lemászik" pár centit a nyeregcső. Megállok, visszaemelem, utána megint lemegy.

Pedig a bilincset is már olyan szorosra húztam, hogy a gyorszár nyelvét alig tudom ráhajtani.

Talán nem véletlen, hogy eredetileg se volt zsírozva.

Mindegy... a nyeregcsövet már letöröltem, csak a váz belsejét nem tudom hogy tudnám teljesen zsírtalanítani.

2011. jún. 1. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:

11:10


gyerekjáték.. akkor neked valószínűleg szerencséd volt, mert mi ketten nehezkedtünk rá kb. 10 percig, mire az egyik oldal megindult a gyárilag behajtott monoblokknak. A másik oldallal megint ugyanennyit. Nem a szerszám volt a probléma, hanem hogy összesen 170 kilóval ránehezedve is nagyot küzdöttünk vele. Persze, ha nem emberi erővel kell adni a nyomaték, tényleg gyerekjáték meg miután zsírozott menettel lett visszacsavarva, utána már tényleg simán kijön.

2011. jún. 2. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!