Miért merül le az elektromos bicajom aksija ilyen hamar? 2x12volt 100amperes autó aksik. A morotom 24volt 250w. Páromé 36volt 54amper és az övé simán bír 25km-t. Enyém ma kapott új vezérlőt és gázkart. Ötlet valami?
Ez valami gyári szerkezet, vagy saját építés?
Az autó akkumulátorok nem feltétlenül alkalmasak kerékpár hajtására. Nem folyamatos nagy terhelésre és rendszeres lemerítésre-feltöltésre találták ki. Arra jók, hogy indításkor nagy áramot adjanak le, a "maradék apróságot" (ami persze nem kevés) a generátorral együtt teljesítik. És viszonylag ritkán merülnek le teljesen. (üzemszerű állapotban)
idézet: "A Munka akkumulátorok a meghajtásra szolgálnak, míg az indító akkumulátorok a jármű indítására. A Munka akkumulátorok vastagabb ólomráccsal rendelkeznek, ami lehetővé teszi a folyamatos lemerülést és feltöltést."
Hát ennyiből mi ötletünk lehet? Semmi...
Házi monyákolt cuccoknál van ilyen hogy nem hozza a "gyári" értékeket.
Ahogy 2-es írja az indítóakksik nem arra valóak hogy folyamatosan kínozzák őket elektromos kerékpárokban. Sokkal hamarabb tönkremegy mint autóban ahol gyakorlatilag csak az indítás a feladata.
A mostani hideg időjárás is sokaz számít. Egy már az életciklusa vége felé járó akkumulátor sokkal gyorsabban merül hidegben.
Ha már életciklus: nem tudjuk a te akksijaid milyen állapotban vannak, lehet az is a probléma.
De akár az is lehet hogy csak az egyik akksi döglődik és az meríti le a másikat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!