Mi a véleményed az e-bikeokról? Maga mint termék,nem márkára gondolok.Van értelme magának az e-bikenak hétköznapi felhasználói szinten?
"hétköznapi felhasználói szinten"
. Miért, milyen más szinten lehetne? Talán olimpiai versenyszám lett az elektromos biciklizés?
Ezt egy praktikus eszköznek szánták, ami rendelkezik olyan funkcióval, ami miatt a hagyományos kerékpárnál jobban ki tudja használni az ember.
„mindegy csak minél könnyebb legyen" - ja, mint az tömegközlekedésnél, az autónál, rollernél, meg igazából a hagyományos kerékpárnál.
Érdekes, hogy a féltonnás ipari hulladékokat mintha nem vennéd észre, de egy kb. 20 kilós ipari hulladék létjogosultságát firtatod.
52 évesen arra vetemedtem, hogy E-bringát vegyek.
Miért? Egy hegyen lakom és egy másikon van a munkahelyem. A kettő mindössze 6 km-re egymástól.
Fájt a szívem, hogy ezen a távon, és az ezzel együtt járó üzemeltetési sajátosságok miatt a kis miniturbódizel autómat elfogyasztom.
Van rendes biciklim, rendes használatban, de ha nem feltétlenül a sportolás a cél, hanem az ügyintézés, bevásárlás, a szimpla eljutás "A"-ból "B"-be, akkor ezt használom.
ma 18:32
Persze,ez teljesen érthető. :)
#3: a válaszod alapján egyértelmű, ki az ostoba.
De ennél sokkal nagyobb baj a kétszínűséged: leírod, hogy ez csak egy ártatlan kérdés, kíváncsi vagy a véleményünkre, aztán az első válaszolót lehülyézed.
Fennakadsz egy enyhe túlzáson (nem fél tonna, csak 300 kiló), de a Te túlzásod arról, hogy mindenki csak napi 3-5 km-t teker stb.
Az ellenérveimet meg csak bemásolod, de nem válaszolsz rájuk... 🤔
Ma 19:22
Akkor a másodiknak miért tudtam normálisan válaszolni,nem kötekedni? 🙃🙃🙃
De mondom,hogy te élsz valamilyen szerrel az tuti,mert az első válaszodban fél tonnát irkálsz ,most meg 300 kg... Aztán a válaszaimat sem látod. Vagy pusztán ilyen primitív vagy. De nem is reagálok többet. Élj a kábult álom világodban,ahol az 500 az 300, bizonyos szöveg részekre meg nem fókuszál rá a szemed. :)
Szerintem városi közlekedésben van létjogosultsága, főleg az idősebb korosztálynak, és ha mondjuk viszonylag messze van a munkahely, mondjuk 15 km felett. Mondom ezt úgy, hogy én mindig mindenhova sima bringával járok, télen is. De azért azt is megértem aki mondjuk nem leizzadva akár beérni a melóba. Illetve a kifejezetten öregeknek, vagy esetleg a mozgásszervi problémákkal küzdőknek túrára/kikapcsolódásra is klassz dolog.
Én azt nem értem amikor szemmel láthatóan egészséges fiatalok e-bike-al nyomják. Meg a kifejezetten sport célú bringák elektromos változatát... Elektromos gravel, monti, outi... Csak magát ba...a át vele az ember.
Én remélem hogy sosem lesz szükségem e-bike-ra, mert halálomig fitt és egészséges leszek :) De azért lássuk be, erre kicsi a esély. Szóval valószínűleg öreg koromra lesz majd, de amíg bírom lábbal a 100+-os köröket, addig biztosan nem. :)
ma 19:52
„Én azt nem értem amikor szemmel láthatóan egészséges fiatalok e-bike-al nyomják. Meg a kifejezetten sport célú bringák elektromos változatát... Elektromos gravel, monti, outi... Csak magát ba...a át vele az ember."
Pont eltaláltad , mik azok az okok, amiért kiirtam ezt a kérdést.
Hogy sok fiatal. Monti átalakítva,stb. Nekem tavaly lett lecserélve a 3*9es hajtás 1*12. Sokan mondták, hogy meg fogom bánni, de mivel olyan helyen szoktam bicajozni ahol elég sok a emelkedő is ,így rá bólintottam. Nem bántam meg. :)
elektromos rollernek mi a celja? Konnyu egyszeru ebike ugyan ez bixiklibe fancy is egyeseknek meno ha draga cuccaik vannak
Meg az a reteg akinek van kesh az kolteni is fogja
7:
E-MTB-nak van értelme. Akik komolyan használják, nem azt teszik, hogy ugyanannyit mennek vele, de azt kevesebb idő alatt, hanem ugyanannyi ideig mennek,nugyanakkora fáradsággal, de többet mennek. Ha a hegyeket él ezi az illető, akkor többet bele tud tenni a napba, és ez jó neki, máshoz meg nem hasonlítgatja magát. Ausztriában olyat is gyakran látni, hogy mászni mennek e-bringával, beszállásig vagy aközelig bringa, onnan mászás. De idén tavasszal rengetegen posztolták az e-MTB - sítúra kombót.
Mondom úgy, hogy nekem eszem ágában nem lenne e-biciklit venni, főleg nem arra, hogy a munkába tekerést könnyítsem (napi 2*14 km jelenleg).
Az egész alapvetően azért él és virul, mert a zemberek utálnak "dolgozni", mindig a könnyebbik utat akarják választani. Erre mondják, hogy mindig a lusták viszik előbbre a világot. Már csak azt nem értem, hogy ha a rollerrel lehet csak úgy gázkarosan hasítgatni akkor mi a fészkes fenéért kötelező a bringát kamuból tekerni 25km/h ig, hogy rásegítsen? Logikusan nézve semmi értelme, sőt a bringán még ülni is lehet, sokkal biztonságosabban manőverezhető, nem úgy mint a töknyi elektroller.
De ha gépjárművek, akkor miért nem kötelező mindkettőre legalább a kismotoros kresz és ezzel a 14 éves életkor megléte?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!