Van igény az M49 autóút megépítésére?
Földrajzi elhelyezkedésből adódóan nekem logikus, hogy a Nyugat-Európába igyekvő románok, moldovánok, ukránok egy jelentős része + a komplett teherforgalom ezen az úton menne az M3-asig.
Jelenleg ők a 49-es főutat használják. Én egyszer jártam a környéken életemben, pár éve kerékpártúrán vettem részt, igaz ugyan hogy bicikliúton mentem, de nekem úgy tűnt, sorban húznak el a kamionok az úton.
A mértékadó hírportálok (pl. Telex, 24.hu) alatti kommentekben viszont igen sokan méltatlankodtak, hogy a senkiföldjére vezetne, üres lenne, mint az M6 vége, inkább pártolnák az M100 megépítését vagy az M0 nyolcsávosra bővítését.
1x jártál arra kerékpárral, de a doktori disszertációt megírtad róla... gratula!
Jogsid van-e egyáltalán?
"kommentekben viszont igen sokan méltatlankodtak..."
A méltatlankodók két részre oszthatóak:
1. belpesti romkocsmatöltelékek
2. agglomerációs sznobok
Utóbbiaknak szintén két vállfaja van:
a) egykori belpesti romkocsmatöltelékek, akik büszkék rá, hogy sikerült elhagyni az összedőlő gangos f0$halmazát és CSOK, Babavaró meg 50 millió hitel után tudtak venni egy új építésű, 49 m2-es társasházi lakást Alsónémedi felsőn
b) vidéki tahók, akik büszkék rá, hogy sikerült elhagyni az összedőlő kertes házukat a horvát határ melletti zsákfaluban és CSOK, Babaváró meg 50 millió hitel után tudtak venni egy új építésű, 49 m2-es társasházi lakást Alsónémedi felsőn
Közös valamennyi csoportban, hogy mind azt hiszi, minden értük van - mind az adófizetőknek, mind a mindenkori kormányzatnak kizárólag az a dolga, hogy az ő feneküket nyalja.
Ezek azt sem tudják, hogy arrafelé élnek emberek - vagy ha igen, úgy gondolják, lóval meg lovaskocsival járnak, elég egy rossz minőségű földút is nekik. Miután egy életre le vannak láncolva a csokos ingatlanba, persze hogy nem az M49 a legnagyobb szívügyük.
Ezek az emberek nemhogy a közlekedéshez nem értenek, szakpolitikai ismeretük nulla, de egy általános józanság, realitásérzés sem jellemzi őket.
Azon lehet vitatkozni, hogy mit kellene priorizálni, de az autópálya megépítésének jogosságához nem férhet kétség, függetlenül attól, ki hová teszi az ikszet négy évente. Ha Kocsordon meg Pátyodon nem tíz percbe telne, amíg az ember átjut a 49-es oldaláról a másikra gyalogosan, meg lehetne kérdőjelezni az építkezés szükségességét.
Így azonban csakis saját magukat járatja le a sok prollantyú.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!