Miért gyalogolnak egyesek a teljes kerékpárutat elfoglalva egymás mellett?




















Sajnos a gyalogos szent és sérthetetlen ha nem a gépjárműveknek fenntartott újon grasszál, legalábbis, a többség ezt hiszi magáról. A legtöbb az se tudja mai napig sem hogy mi is az a kerékpárút, ha nem jár ott autó, akkor az gyalogosnak van és kész, lábbal A-B között közlekedéshez nem kell ismerni semmiféle táblát, max a gyalogosátkelő helyet ismerik fel egyesek.
Csak a legszükségesebb esetben szólok rájuk vagy csengetek, a kis helyet kérek udvarias felszólítás és a lassítás jobban beválik, mint az alfa hím viselkedés.
Néha napján találkozok fordított esettel amikor a biciklista rendületlenül halad tovább a járdán, mert vagy nem érdekli hogy már 300 méterrel előbb kint van a "kerékpárút vége" tábla, vagy fel sem ismeri.





Ne felejtsük el, hogy a tisztelt (ön)kormányzat is alaposan benne van a jelenségben. Nekik kellene eleve olyan épített környezetet kialakítani ami a szabálykövetést segíti elő, arra ingerel, nem pedig a kikerülésére.
De ha fos a bringaút vezetése, ha szar az összekapcsolása, ha koncepciótlan azegész, ha egy kereszteződésben 4 féle módon van teljesen érthetetlenül felfestve-kitáblázva a zebra-bringaátkelő, akkor mégis mit várunk? Igenis, az (ön)kormi a legnagyobb tróger az ügyben, de soha nincs előrángatva. Nagyon sok balesetnél az önkormi-útfentartó felelősségét, mint a leszarom üzemmódot, gazdátlanságot, józan paraszti ész hiányát meg lehetne állapítani, de nem teszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!