Nagyjából két évente, 7-8 ezer kilométer után eltörik a hátsó tengelyem, ez minek köszönhető?
Általában szólva rossz minőségű utakon történik ilyesmi, főleg ha nem kerülöd gondosan kátyúkat, padkázol és közben nem tartasz karban. Számít persze az is hogy hány kilót nyomsz te magad. Átlagosan egy jobbféle agy jobban bírja, főleg ha karban van tartva. Alap Joytech vagy hasonló noname meg csoda ha addig elmegy.
De egyébként tényleg, azt se tisztáztuk hogy a váz vagy a kerék szenved törést?
Ha menetes racsnis agy és nem akarsz kazettásra váltani (ami, ha most 6 gangod van, rengeteg járulékos költséggel jár, váltók, váltókarok, lánckeréksor, lánc, lehet, hogy hajtókar is), az leeht megoldás, hogy a sima anyás megszorítós tömör tengelyről gyorszáras csőtengelyre váltasz. A húzószár plusz feszítése és a nagyobb rugalmasság együtt némiképp kivédi a tengelytörést.
A menetes racsnis agy sajnos önmagában borítékolja a tengely törését vagy görbülését, mert a lánckerék oldali csapágyazás és a villán a tengelyrögzítés közt nagyon hosszú a szabad tengelyhossz, nagy a hajlítási terhelés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!