Összeszedtem két királydinnyét az elsőbe, ilyenkor alap, hogy új belső+külső-t vesz az ember, a régi meg ragasztva mehet tartalékba, vagy a ragasztottal is el lehet kolbászolni kisebb pártizes távokat, jellemzően városban?
Nem az 1-es vagyok, de én is a defektgátló folyadékra szavazok. Előfordulhat, hogy eltömődhet a szelep, de könnyen elkerülhető. A szelepeket kb. 8 óra álláshoz kell forgatni, és kicsit így hagyni pumpálás előtt. Így kifolyik belőle a lötty a belső aljába, de kizárt, hogy a szelepet elérje a folyadék szintje. Ha esetleg így is eldugulna, akkor ki kell venni a szelepet és lekaparni a lerakódást. Ez autószelep esetén tudtommal mindig megoldható. Prestánál pedig érdemes a drágább, cserélhető szeleppel rendelkező típusokat választani. Amúgy is csak ezeket lehet normálisan feltölteni folyadékkal.
A külső cseréje nem szükséges. Én vennék 3 db minőségi, cserélhető szelepes belsőt. 2 db-ot megtöltenék defektgátló folyadékkal, a harmadik pedig tartalék lenne hasadásos/felütéses defekt esetére. Amióta töltött belsővel és tubeless rendszerrel bringázok, nem kellett út szélén gumit szerelnem. Előtte a montit két hetente bütyköltem. Amikor a töltött belsőt kivettem, 3-4 méretes tüskét szedtem ki a külsőből.
A végső megoldás a tubeless, +1 belső zsebedben.
10.000 km-t is tudsz menni ragasztott belsővel. Ha sikerül a ragasztás, akkor az jó lesz később is.
Külsőt nem kell cserélned, de ki kell szedned a tüskéket.
Voltak nagyon sokszor ragasztott belsőim, mert csak versenyen és felütéses defektnél cseréltem belsőt.
5: Azért ne felejtsük el, hogy a tubeless ideális működéséhez tubeless ready felni is kell, ami sokszor új bringa esetén sem adott. Ezen kívül egy tubeless ready külső sem olcsó. Saját tapasztalatom alapján a töltött belső biztosabb is a tubeless rendszernél. A többségnek sokkal reálisabb alternatíva, mint egy belső nélküli rendszer.
A getto tubeless a kísérlezető kedvűeknek javasolt. Működésre lehet bírni, de azért kevésbé stabil, mint egy komplett tubeless rendszer. Bár nekem alapvetően jó tapasztalataim vannak vele, azért a normál felni mellett ki tudott böffenni némi folyadék erősebb igénybevétel esetén.
6!
Persze! Megfelelő felni és külső kell, csak úgy működik.
A tölött belsőt is felütheted, a tubelessnél nincs mit felütni.
Valamint a tubeless szelepet sem tudja levégni a felni.
De az egyik legnagyobb előnye, hogy lehet alacsony nyomáson használni. Aki nem terepezik, annak ez nem számít.
" ilyenkor alap, hogy új belső+külső-t vesz az ember"
He? Királydinnye után minek cserélnél külsőt, semmennyit nem csökken semmilyen képessége. Majd ha egy kő elvágja két centi hosszan.
Ha Slime folyadékot használnál, akkor ez a kérdés meg sem született volna, mert nem is vetted volna észre a két lukat, meg az előtte és utána jövőket sem. De még nem késő.
9+
Continental gumik jottek be nekem a legjobban defekt ellen ... nem olcsok, de megerik az arukat ... orszagurival jarok, Grand Prix Force es Attackot hasznalok - szettben veszem mert ugy olcsobb.
Legjobb gumi! Tapasztalatbol mondom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!