Kezdesnek jo ez az orszaguti kerekpar?
Edzeshez, allokepesseg javitashoz, kaloriaegeteshez haszanlnam a normal munkaba jaros bringam melle heti 3-5 alkalommal 40-100 km kozott.
Ahogy az írták: a fékváltókar hiánya zavaró ha sokat kell váltogatnod, a sebességi fokozatok száma is kevés lehet ha nem az Alföldön laksz. Egyszerű, cserébe olcsó.
Használtan is nehezen találsz olcsóbban jót, ha használtat veszel és cserélni kell rajta 1-2 dolgot, szerintem 100 alatt nem úszod meg a komplett, szervizelt bringát. Viszont lesz egy jó, sokáig használható biciklid.
Pl. [link]
Természetesen se a magasságodat, se a lakhelyedet nem tudom, ez csak példa egy megfelelő biciklire.
#5:
Az új nem jelent önmagában jobbat. Nem véletlenül válogatva tettem be a linkeket.
Ahogy egy null kilométeres kispolszki sem jobb egy 5 éves mondjuk Toyotánál, ez itt is igaz.
Ami meg Tribanban nyújtja azt a szintet, ami már teljesen használható, minimum dupla ennyibe kerül.
Főleg első országútis próbálkozásként a lényeg, hogy ad-e elég jó élményt ahhoz, hogy az ember megszeresse.
És egy olyan használt ló, amilyeneket linkeltem, ezt nyújtják.
Miközben az az új Triban pont a kedvet elvenni képes hiányosságokat tartalmazza.
6-os: azért ezektől a régi elöl tripla, sora/claris szettes bicikliktől sem kell ám elájulni. Persze talán valamivel komolyabb gépek, de én nem látok hatalmas szintbeli ugrást a Tribanhoz képest teljesítményben. A Polski, 5 éves Toyota analógiához pedig én még azt hozzátenném, hogy míg az egyiknek bármilyen baja előjöhet, amit saját zsebből kell megoldani, addig a másikat 1 évig komolyabb indoklás nélkül bármikor visszaveszik. :)
Persze megértelek téged is, hogy miért javasolod a használt bicókat, de mérlegelni kell, nem egyértelmű a választás.
Koszi mindenkinek.
Lebeszeltetek a decas kerorol, bar az alfold kozepen lakom, de kitudja mit hoz a sors.
171 cm magas vagyok.
Milyen meretet javasoltok?
"6-os: azért ezektől a régi elöl tripla, sora/claris szettes bicikliktől sem kell ám elájulni. Persze talán valamivel komolyabb gépek, de én nem látok hatalmas szintbeli ugrást a Tribanhoz képest teljesítményben."
Hát ha nem látsz teljesítménybeli és használhatósági különbséget egy acéllemez első lánckerekes, A050 váltós, hét gangos, kormánnyakon váltókaros bringa, meg egy fékvaltókaros, alu hajtókaros, 2X9, 3X9, 2X10 stb gangos Sora, Claris szettes bringa közt, akkor nem tudom, mit mondjak.
"míg az egyiknek bármilyen baja előjöhet, amit saját zsebből kell megoldani, addig a másikat 1 évig komolyabb indoklás nélkül bármikor visszaveszik. :)"
Természetesen használt ló vásárlásához tudni kell műszakilag felmérni az állapotot.
És természetesen ezeken a lovakon van egy kupac hibásodásra képes alkatrész, ami azon a garanciális új lovon funkciósan, minőségre stb. totál hiányzik.
Ha te hasonló árban kitartasz ez egy év garos kispolszki mellett egy jól átvizsgált 4-5 éves, jó szőrben lévő Toyotával szemben, lelked rajta. :D
"mérlegelni kell, nem egyértelmű a választás."
Az a Triban max kerékméretre, vázformára felel meg annak, ami egy országúti kerékpártól használhatóságban elvárható.
Körülbelül 30 éve számított egy ilyen elfogadható országútinak.
Sportszerű használatra borzalmasan limitáltan alkalmas, nem szerethető, drágán upgrade-elhető.
Nem, ezen nincs mit mérlegelni a használt középkategóriás lovakkal szemben.
Tessék, itt van ez a Triban, na EZ már meggondolandó, ősszevethető a használt jobb felszereltségűekkel, figyelembe véve, hogy null kilométeres és garanciális:
De az a hétgangos izé, az nem.
Kedves kérdező, ha nem akarsz használtat, de olcsón akarsz megszerethető országútit, tegyél még hozzá és húzd be ezt az RC 120-ast inkább.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!