Mi a véleményetek azokról az országútisokról akik hétvégente a lezárt rakparton edzenek?
Sétálgató, andalgó gyalogosok, kisgyermekesek, kutyát sétáltatók, görkorizók stb közt.
Ma láttam amint két országútis ráüvölteni egy gyalogosra, hogy takarodjon az út szélére mert ők itt edzenek.
Engem ez szintén bringasként nagyon zavar, mert én hiába vagyok szabalykövető, normális kerékpáros az ilyen barmok miatt engem is elkönyvelnek egy kreténnek... :(
Ne andalogjanak az út közepén, jogosan tették.
Egyenes vonalban, minél kevesebb helyet foglalva, kutyát pórázon tartva kell haladni, mint akárhol máshol is.
A rakparton ennek ellenére nyilván nem lehet edzeni, de sokszor kénytelen az ember érinteni azt is edzés közben.
Teljesen jogos volt a felháborodásuk a pofátlan gyalogosok miatt, bár ettől még ordítozni nem kell.
"A kreszt szigorúan betertva" ez pont jellemző azokra akik az auto forgalomtól elzárt rakparton flangálnak.
És pont ezért van lezárva,hogy a gyalogosok a járdán bringásaok a bringa úton haladjanak... de akkor minek van lezárva a rakpart?
Ez sokkal inkább politia kategória, mint kerékpár.
Egy teljesen átgondolatlan marhaság, amit a rakparttal művelnek.
Jól hangzik és ingyen van.
Azt mondják, hogy megnyitottuk a rakpartot a gyalogosok és a kerékpárosok előtt. De ilyen nincs! A legrosszabb megoldás, ha a gyalogosokat és a bringásokat összeterelik. Balesetveszélyes. Sem a gyalogosnak, sem a bringásnak nem jó.
De még nem is igaz. Valójában lezárták a rakpartokat az autók és a bringák elől.
Az említett outisok át lettek verve. Ők azt hallották, hogy meg lett nyitva előttük a rakpart.
Ha majd jön a 30 fok, akkor senki sem akar az árnyéktalan aszfalton sétálni.
A rakpartnak olyannak kell lennie, mint egy megnyitott köztérnek, hogy az emberek használják, menjenek ki oda
- mondta márciusban az Indexnek Faix Csaba, a Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) és a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) februárban kinevezett vezetője. Arról is beszélt, hogy nem szeretnénk a rakpartra pálmafás plázst vagy fesztiválvárost bódékkal. Helyette azt akarják megmutatni, hogy a Duna-partot a belvárosi szakaszon is lehet arra használni, hogy oda lemenjünk, sétáljunk, vagy igyunk egy fröccsöt
Mindeninek igaza van.
Én pl attól borulok ki, amikor 5-6 fős társaság kizárólag egysoros vonalba felfejlődve képes közlekedni, kitöltve a rendelkezésére álló területet. Ha járdán akkor ott, ha egy pláza folyosóján akkor ott, ha rakparton, akkor meg ott. És mindenki kerülje ki őket, mert ők most vonulnak.
Viszont simán megértem mi a gondod azokkal, akik edzőpályának használják a rakpartot hétvégén.
#8!
Erre én már megfogalmaztam egy általános törvényt: Gyalogosok csoportja, a létszámuktól függetlenül képes bármilyen széles utat elfoglalni. :)
A rakparttal az a gond, hogy KariGeri szerint a bringázás csak azt jelentheti, amit ő művel. Tehát lépésben gurulgatást. Ha lenne a városházán egy igazi bringás vagy egy igazi szakértő, akkor nem terelnék egybe a gyalogokat a bringásokkal.
Milyen kreszt tábla van ilyenkor a rakparton?
A kerékpár jármű. A gyalogos nem.
Már kresz szerint is nagyon limitált az a terület, amin egyszerre jelen lehetnek.
A rakpart jelen kezelése olyan, mintha a kereszteződésekben a liberalizmus nevében minden irány egyszerre kapna zöldet.
Senkinek sem jó, konfrontáció hegyek, mindenki a másikat szidja, miközben a döntéshozó volt a hibás.
Lehet a politikában zászlót lengetni, hogy ki mindenkin segítek, de hosszú távon ez csak annak lesz populáris, akinek TÉNYLEG segít.
Hát most sikerült a gyalogosokkal és kerékpárosokkal egyszerre kitolni, plusz az onnan kizárt autósokkal is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!