Miért kerül 100+ ezerbe manapság egy bicikli? Hová lett a KRÓMÓZOTT ACÉLFELNI?
Kétmarék csapágy alig 6 méter cső, pár fogaskoszorú, némi festés, meg pár műanyagvacak ami ennyibe kerül?
Ha a Csepel-Mátra, Túracsepel került volna ennyibe anno, kaszát kegyenesítették volna?
"a kerék hamar törik "
Hát én váz alatt tanultam meg felnőtt bringán bringázni 28 as kerekű biciklin 9 évesen (előtte tacskó + Bmx)
Még ácskapoccsal is estem a tüzépről hazafele (köcsög tüzépes azt mondta akasszam a szatyorral a kormányra), de kerék sose tört, a 8-ast meg otthon kitapostam belőle darab deszkákkal.
Bocs, te hülye vagy egyébként? Egy 100 ezer körüli bicikli az alja.
Most is vehetsz régi csepel kaliberű bringákat, ha egy biciklinek csúfolt tákolmányom akarsz ülni, nyugodtan.
Alkatrészek anyaga, formázása, lehetőleg minél könnyebbre még ilyen olcsó bringáknál is, a hajtásrendszer, az egyik legdrágább rész, stb. Soroljam fel az összes alkatrészt?
Na ez minusz, de már csak azért is mert mit kérsz bocsánatot, ha lehülyézel?
Nem nem az alja!
Ennyi pénzért ezerszer jobbat kellene gyártani!
Miért nincs kerékpárgyár magyarországon? Autógyár van már 4!
Annyira sportos ország vagyunk, van egy rakás stadionunk!
De, ez az alja a normális bicikliknek. Persze ipari hulladékot lehet olcsóbban is kapni, hamisított alkatrészekkel, de azt ugye nem bicikli, csak annak tűnik.
Gyárts jobbat. Elárulom, nem fogsz tudni. Ennyibe kerülnek az alkatrészek legyártásának, tervevésének költségei és az anyagár,
+ ugye a haszon rajta. Ami nem olyan sok. Egy középkategóriás bicikli, amivel sport célokra használva nincs sok gond, 300ezer körül kezdődik.
Ott a gyerekbicikliken, troll.
Don't feed the troll.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!