Mi értelme van elektromos biciklit venni biciklitúrázáshoz? A túrázásnak nem épp az a lényege, hogy az ember megerőltesse magát?
Nem, nem én vagyok. 😉
De te látom nagyon irigy kutya vagy 🤣
"Amíg milliós tétel egy ilyen addig bizony sznobság."
Egy elektromos tolószék is rohadt drága.
Hülye sznob rokkantak.
Attól még nem sznob valaki, hogy van pénze megvenni azt, ami jó.
És bizony sok dologra jó.
Mondjuk a DH-s nem a fogaskerekűvel megy fel, hanem életében először felteker.
Mondjuk az idősödő és-vagy szív- vagy ízületi, akármilyen egészségi problémás kerékpártúrázó nem kell, hogy feladja kedvenc sportját.
Mondjuk a tök egészséges edzett bringás ezzel ugyanannyi fáradtsággal, ugyanúgy kihajtva magát háromszor akkora távot megy, mint enélkül tudna.
Igen, van, aki Strava cheat céljára használja, vagy arra, hogy a fejét játszva ráelőzgessen az edzőtekerő profi Telekom csapatra.
Az eszköz nem rossz attól, hogy a hülye is tudja használni hülyeségre, illetve attól még a jól használó nem hülye.
Ha megengedhetném magamnak, plusz volna hol tárolni (mert ami helyem van, az csurig van a három bringámmal), valószínűleg én is vennék.
Én speciel azért, mert 7-8 kilométerre járok melóba, a hagyományos bringáimmal meg a szokott tempómban minden út után zuhany + átöltözés kell, ezzel meg leizzadás nélkül lennék bent gyorsabban és olcsóbban a busznál.
#23:
:D
Ha a hatvanat nem is, de legalább azt az élményt többen megélhetik, amikor olyan meredek a mászás, hogy balanszírozol a hanyattesés és az elkaparó hátsó kerék közt.
Az igazi DH gépek alapból nem pillekönnyűek.
Szerintem nem okoz az akku és motor olyan jelentős pluszt.
#Wadmalac
A 2020-as fejlesztésű csúcstechnológia 2004 körüli DH bringa súlyban lenne, ha motort és aksit aggatunk rá, azaz 25-30 kg.
Kérdés, hogy egyáltalán át lehet-e alakítani, mert amiket eddig láttam, azok mind trail bringa méretűek voltak eleve elektromos platformú vázra építve.
Az ettől nagyobbak pedig már "cross motorok" downhill alkatrészekkel, egy valódi cross motor súlyának töredékéből.
Pl: SUR-RON LightBee. (Ezek állnak legközelebb egy DH bringához, de nem véletlenül nincs rajtuk pedál. Ebben a méretben már értelmetlen volna tekerni.
#27:
Ez mondjuk mennyire minősül DH-ra alkalmasnak?
25 kiló alatt van, tokkal, vonóval.
"Kérdés, hogy egyáltalán át lehet-e alakítani"
szerintem eddig kifejezetten elektromosnak épült lovakról beszéltünk, nem egy hagyományos DH gép utólagos tuningjáról.
#Wadmalac
Alakul. Nagyon jó kis élmény bringa lehet,
Most utánanéztem és van e-bike modellje az YT-nek, Specialized-nak, Cannondale-nek, és minden nagyobb gyártónak. Mind ugyanilyen trail-all mountain geometriára hajazó vázkialakítást kapott.
Kezdem összerakni fejben, hogy mit akarnak ezekkel.
Nem all mountain, nem enduro, nem downhill, hanem ELECTRIC MOUNTAIN BIKE.
Szóval, ha azt mondjuk, hogy E-BIKE, akkor az ilyen, és ezeknek vannak a különböző szintjei: Nem annyira durva e-bike, durva e-bike, nagyon durva e-bike, iszonyatosan brutális e-bike. A felhasználási területe pedig: mountain biking - ami ott kezdődik, hogy lemész az aszfaltról, és ott ér véget, ahol meghalsz.
Így már értem a koncepciót. Nincsenek kategóriák, mert az önmaga kategóriájában játszik.
A Downhill kategória pedig marad ez a gyönyörűség: [link]
DH-nál jó ha van a plusz súly az akku miatt... még az is húzza lefelé :D
sőt még 2 zsugor vizet is fel kell gurtnizni hátra, biztos nem érnek utol :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!