MTb? Cross? Trekking?
Milyen célra? Mennyit használnád?
Igazából szerintem tetszés kérdése... Vagy ha árban van különbség, akkor amit megengedhetsz magadnak...
Nagyjából hasonló a felszereltségük, itt van pl. egy (nem teljesen új, de talán használható) összehasonlítás:
Ha esetleg az nyom a latban, a KTM osztrák gyártmány.
A különböző márkák között lényegében a váz gyártója az egyetlen különbség, mert ha megnézed az alkatrészeket (váltó, villa, hajtómű stb.), ezek árkategóriánként szinte azonosak.
A váz esetében szerintem - főleg corss trekkingnél - a kényelem a legfontosabb, tehát ülj rá mindkettőre, próbáld ki, és amelyik kényelmesebb, azt válaszd! Persze, a tartósság is szempont, de könnyű terepen és aszfalton (ahova ez a típus való) nem jellemző a váztörés még az alacsonyabb árkategóriában sem.
A Merida esetében nekem kicsit az az érzésem, hogy inkább a nevet kell megfizetni, mert sokszor egy Crossway Tourney váltóval többe kerül, mint egy Altussal szerelt Kellys vagy Gepida.
A KTM szerintem középút: a Funline 160
Már nem Acera van a jobb Crossway-eken?
OFF: 6-os, nem tudod hol lehetne megnézni, hogy ez a klasszikus " Tourney, Altus, Acera, Alivio, Deore, Deore LX, Deore XT" minőségi sorrendben szereplő váltókhoz hogyan lehet hasonlítani (besorolni) az újabbfajta "RD-M310", vagy FH-TX500, stb. stb. kódjelű váltókat?
ON
Hát Crosswayből is van 150 ezres meg 500 ezres is, utóbbin már nyilván XT van, de a belépőszintű Crossway 10/15 még Altus.
(Viszont azt benéztem, hogy a KTM Funline tárcsafékes, mert nem az. sima V.
Itt egy összehasonlítása a váltókról:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!