Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Simson után egy 450ccm enduró?

Simson után egy 450ccm enduró?

Figyelt kérdés
most van egy simsonom,de minden álmom egy 450ccm enduro.Lehet kicsit hülyén hangzik.Kicsit tartok is tőle.Nem egyből egykerekezni meg ugratgatni akarok hanem kb fél évig csak szokni a motor erejét. fejlődni egyről a kettőre. vagy ledobna sokszor?akkor is ha csak szép lassan fejlődök? mi a véleménytek ?hagyjan az egészet?

2014. júl. 29. 10:33
1 2
 1/17 anonim válasza:

Az, akkor gázt húzol mint a Simsonnak és a motor messzeb gurul tőled mint gondolnád, én is Simsonról váltottam nagyobb motorra, igaz az csak 125ccm-is volt, de az is földhöz vágott rendesen az elején, szó szerint kifordult alólam. Am jó hogy nem 600ccm-re váltasz azonnal.

Figyelj szerintem először 125, utánna 250... ésmész mindig egy fokozatot ha azzal a kategóriával megtanultál. Ne 450-el kez, elég lesz meglátod a 125-ös is, megérzed rendesen a külömbséget. ;) még 1x, 125-sel kezd!

2014. júl. 29. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 Beniy ***** válasza:
A 450-es az nagyon sok. Lehet akár menni onnan 250-esre is, ha nem úgy húzod a gázt, mint valami tinilányt, de azért ahhoz is hozzá kell szokni persze. Meg Magyarországra 250-es motornál erősebb szerintem fölösleges. Egyszerűen nem tudod kihasználni az erejét.
2014. júl. 29. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:
Pedig ez az álmom.én nekem csak annyi pénzem van hogy megvegyem a 450ccm-t.:(.nincs pénzem egy 125 ccm -re meg egy 250ccm-re:(((((pedig vigyáznék hogy minden rendbe legyen
2014. júl. 30. 08:49
 4/17 anonim válasza:
Mire nincs pénzed? csak szólok hogy egy 125-ös motor olcsobb mint egy 450-es! ;) Egy jó állapotú Yamaha DT 125-öt, lehet kapni 200-ért ami jó állaputú, és ráadásul Enduro. A 450-esek 400 ezernél kezdődnek... de ha neked az kell, akkor vedd meg.
2014. júl. 30. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
kb 900.000ft-ért néztem egy jót.mi a jobb :kawasaki,suzuki,yamaha?
2014. júl. 30. 10:27
 6/17 anonim válasza:
Nem éri meg venni 450-eset, mint mondta egy másik válaszoló hogy nem tudod kihasználni a a motor ezeken az utakon. veszel egy 250-eset max, autópályán az is megy kb 180 km/h-át, lehet többet, de még van olyan 125-ös ami kiviszi a 140 km/h-át is. De ha szálguldásra akarod a ksrosszt, akkor arra gyorsaságit vegyél, ezeket terepre tervezték, nem közútra, ha mész vele mindig 120 km/h-át akkor egy kis idő és szétmegy a motor. De ha mindenáron venni akarsz nagy motrot, mondom 450-eset ne vegyél, inkább helyette egy 250-es ETZ jó lesz. ;) Ha minden áron 450-eset akarsz venni akkor mért írod ki a kérdést ha nem hallgatsz ránk? mi jót akarunk neked, hogy utánna ne bánd meg hogy kiadtál ennyi pénzt és nem bírsz vele mit csinálni!
2014. júl. 30. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim válasza:
Előző vagyok, akkor most egy kérdés, mi célod a motorral? csak terepen használnád, vagy csak közúton?
2014. júl. 30. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
endurózni akarok.vagyis terepen és közúton
2014. júl. 30. 12:57
 9/17 anonim ***** válasza:

én is azon a véleményen vagyok, hogy felesleges egyből 450-est venni. Vegyél egy jó 125-öst, mint példáúl az Aprilia Pegaso 125, Rotax blokk van benne, ami 125 köbcentiben verhetetlen, azon felül a váza és a futóműve talán a legjobb, legalábbis én mentem Yamaha DT-vel, de az Aprilia messze élvezhetőbb volt számomra, de ez mondjuk lehet azért mert Aprilián nevelkedtem és beképzeltem magamnak hogy jobb. A Pegaso vége 150-160 körül van (a Rotax blokk tud többet is, de a Pegaso már labilissá válik 160 felett, nem gyorsasági motor, szóval ebből már tudod hogy miért), erős a blokkja, és ha rendesen gondozod rendkívül megbízható, ellenben ha trehány vagy vele, nagyon megtudja keseríteni az életed, az Apriliának lelke van és igényli a törődést :) (nem akarom fényezni az olaszokat, de nekem nagyon beváltak az Apriliák, így csak jót tudok mondani róluk). Fentebb írták, hogy a 450-est nem tudod kihasználni, ez így van, tavaly vettem egy KTM MX500-as kétütemű vérbeli cross gépet ami max teljesítményre volt húzva, de el is adtam mert számomra megülhetetlen volt, meg a cross/enduró nem is igazán az én világom, így visszatértem az RS-ekhez. Most egy Rotax blokkos RS250-em van, 200 km/h fölötti végsebességgel és 82 Lóerővel, de ezt sem tudom kihasználni, vagyis csak akkor, amikor elmegyünk pályázni a haverokkal, na ott kilehet hozni belőle azt amit tud, de közúton nem igazán. Szóval szerintem is vegyél egy 125-ös 2T-s motort, és tanulj meg vele rendesen motorozni, aztán ha már úgy érzed hogy kinőtted, akkor jöhet egy nagyobb széria.


Mégegyszer boccs, hogy ennyire az olaszokat ajánlgattam, de amint írtam, nekem nagyon beváltak a motorjaik, ezért vagyok "kicsit" elfogult az Apriliákkal. Majd írd meg hogy végülis milyen gépet szereztél be.

2014. júl. 31. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim válasza:
Az utolsó válaszolótól kérdezném: Ugye azzal tisztában vagy hogy a Rotax az egy osztrák cég? Tehát a te olasz motorodnak csak a köntöse olasz a lényege osztrák. Csak hogy a kérdésre is válaszoljak. Ha tényleg komoly a kérdés akkor csak azt tudom mondani, ha veszel mondjuk egy 450 wrf-et, vagy egy 450 exc-t, már a vétel előtt a próbakörnél el fogsz bizonytalanodni hogy simson után vajon elég ehhez a te motoros tudásod? Én is simsonnal kezdetem, most egy 640 Lc4 van a tulajdonomban, de a kettő közt annyi motorom volt hogy ha felsorolnám megunnátok. És még így is okoz meglepetéseket. Tehát csak fokozatosan!
2014. aug. 10. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!