Simson után egy 450ccm enduró?
Az, akkor gázt húzol mint a Simsonnak és a motor messzeb gurul tőled mint gondolnád, én is Simsonról váltottam nagyobb motorra, igaz az csak 125ccm-is volt, de az is földhöz vágott rendesen az elején, szó szerint kifordult alólam. Am jó hogy nem 600ccm-re váltasz azonnal.
Figyelj szerintem először 125, utánna 250... ésmész mindig egy fokozatot ha azzal a kategóriával megtanultál. Ne 450-el kez, elég lesz meglátod a 125-ös is, megérzed rendesen a külömbséget. ;) még 1x, 125-sel kezd!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
én is azon a véleményen vagyok, hogy felesleges egyből 450-est venni. Vegyél egy jó 125-öst, mint példáúl az Aprilia Pegaso 125, Rotax blokk van benne, ami 125 köbcentiben verhetetlen, azon felül a váza és a futóműve talán a legjobb, legalábbis én mentem Yamaha DT-vel, de az Aprilia messze élvezhetőbb volt számomra, de ez mondjuk lehet azért mert Aprilián nevelkedtem és beképzeltem magamnak hogy jobb. A Pegaso vége 150-160 körül van (a Rotax blokk tud többet is, de a Pegaso már labilissá válik 160 felett, nem gyorsasági motor, szóval ebből már tudod hogy miért), erős a blokkja, és ha rendesen gondozod rendkívül megbízható, ellenben ha trehány vagy vele, nagyon megtudja keseríteni az életed, az Apriliának lelke van és igényli a törődést :) (nem akarom fényezni az olaszokat, de nekem nagyon beváltak az Apriliák, így csak jót tudok mondani róluk). Fentebb írták, hogy a 450-est nem tudod kihasználni, ez így van, tavaly vettem egy KTM MX500-as kétütemű vérbeli cross gépet ami max teljesítményre volt húzva, de el is adtam mert számomra megülhetetlen volt, meg a cross/enduró nem is igazán az én világom, így visszatértem az RS-ekhez. Most egy Rotax blokkos RS250-em van, 200 km/h fölötti végsebességgel és 82 Lóerővel, de ezt sem tudom kihasználni, vagyis csak akkor, amikor elmegyünk pályázni a haverokkal, na ott kilehet hozni belőle azt amit tud, de közúton nem igazán. Szóval szerintem is vegyél egy 125-ös 2T-s motort, és tanulj meg vele rendesen motorozni, aztán ha már úgy érzed hogy kinőtted, akkor jöhet egy nagyobb széria.
Mégegyszer boccs, hogy ennyire az olaszokat ajánlgattam, de amint írtam, nekem nagyon beváltak a motorjaik, ezért vagyok "kicsit" elfogult az Apriliákkal. Majd írd meg hogy végülis milyen gépet szereztél be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!