Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Tudtok ajánlani lovas ruházatot?

Tudtok ajánlani lovas ruházatot?

Figyelt kérdés

Lovaglónadrág, csizma, kobak kéne. Kezdő vagyok úgy hogy nem igazán tudom mi minősül jónak. Jó azért néhány márkával képben vagyok de nem tudnám megmondani hogy a Fouganza lovaglónadrág miben különbözik a Decatlanostól.

a lényeg hogy árban elég alacsonynak kéne lennie. Nem szeretnék és nem is tudok lovagló nadrágra 30000 fizetni. A decatlon oldalán láttam egy összeállítást és a felsorolt termékek összesen 20000-be kerültek volna. Beakok pár linket hogy miket néztem eddig: [link] [link] [link]

U.I.: 15 éves lány vagyok.

2016. szept. 30. 08:55
 1/9 anonim válasza:
67%

Szia,

A Fouganza a Decathlon sajat markaja. Jo minoseguek, kezdo lovasnak teljesen megfelelnek. Sot, en meg versenyre is naluk vettem nadragot / inget.

Napi hasznalatra (sajat lo, tehat mindennap lovagolok szinte) erdemesebb beruhazni a jobb minosegu dolgokra, de nekem pl a nyergem es a kantarom, kotofekem is toluk van, ket eve nyuzom (persze rendbentartom, glicerines szappan, rendszeres zsirozas, stb) es semmi baja.

Kerdes, hanyszor ulnel lora egy heten, azt ajanlom, szerezz be ket nadragot, lehetoleg sotetebb szinut, azt kevesebbszer kell mosni, ugy nem fog tonkremenni.

Csizmabol nem kell feltetlenul rogton bort venni, eloszor jo megoldas lmehet a velur bokacsizma egy chaps-al, olyankor eleg csak a chaps-et cserelni, ha kinovod vagy tonkremegy, az arban nem lesz veszes.

A naluk vett kobakomat 7 eve nyuzom szinten, semmi baja nincsen. Abbol erdemesebb a muanyag bevonatut venni, az tartosabb, mint a barsonyos.

Kezdokent viszont lehet, nem art beszerezni egy vedomellenyt, az arban picit huzosabb, de legalabb megved, ha esel (nekem par bordam mar banta az eseseket, meg a vallcsontom is).

Aztan, ha mar gyakrabban lovagolsz, akkor szepen lassan beszerezhetsz ujabb, jobb minosegu felszereleseket is.

2016. szept. 30. 09:12
 2/9 A kérdező kommentje: