Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Tehetségtelen vagyok, mit tegyek?

Tehetségtelen vagyok, mit tegyek?

Figyelt kérdés
14 éves fiú vagyok, és táncolok! No, itt nem a balettra kell gondolni! Hip-Hop-ot táncolok, és ebbe a kategóriába több stílust is bele lehetne foglalni, de most nem az a lényeg, hanem a mondanivalóm! A nővéreimnek van egy jól működő tánciskolája, és ők is már profi táncosoknak számítanak ebben a stílusban. Én már 5 éve táncolok, azonban van egy kis problémám. Állandóan próbálok tanulni, próbálok igyekezni, próbálok mindent megtenni azért, hogy jól menjen minden, de eszméletlenül béna vagyok. Ezt még el lehetne fogadni, ha azt mondom kezdő vagyok, azonban 5 éve táncolok. Ennyi idő alatt azért valamit tudnom kéne. Nagyon elszomorít, hogy már a kezdők is jobbak nálam, és ez nagyon nem jó! Még azt tudni kell rólam, hogy van egy kis egészséges túlsúlyom, folyamatosan próbálok lefogyni, már elég szépen mennek lefele a kilók, azonban a tánctudásom nem megy felfele. És az is elszomorít, ha belegondolok, hogy a testvéreim profik, és mindig belegondolok, hogy az ő vérük csörgedezik az ereimben, és mégis béna vagyok... Már azon gondolkozok, hogy abbahagyom, mit javasoltok? (Bocsi az össze-vissza fogalmazásért, de nagyon ideges vagyok!)

2014. okt. 3. 20:54
 1/7 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy nagyon rágörcsölsz, nem tudsz ellazulni hozzá. Nem?
2014. okt. 3. 20:59
 2/7 A kérdező kommentje:
Nem hinném. Beismerem, volt olyan időszakom, amikor görcsöltem, és próbáltam bizonyítani a semmiből. De most egy olyan időszakomon vagyok, amikor szorgalmasan próbálok teljesíteni, és minden órán lazának érzem magam ilyen téren. De az eredmény ugyanaz.
2014. okt. 3. 21:04
 3/7 anonim ***** válasza:

ugrókötelezni tudsz?

tanuld meg az összes fajtát ami a linkben van,minden nap gyakorolva 20-30 percet és fél év alatt kialakíthatsz egy olyan ritmusérzéket és mozgáskoordinációt,ami ugrásszerűen megdobhatja az eddigi tudásodat.